סופרפליי' נגד פליי קארד: מלחמת כרטיסי האשראי החדשה בשמיים

ישראייר רכשה 20% ממועדון כרטיסי האשראי של רמי לוי וישראכרט ב-40 מיליון שקל. הכרטיס החדש "סופרפליי" יתחרה בפלייקארד של אל על עם יחסי המרה אטרקטיביים והטבות בתיירות. היעד: 300 אלף כרטיסים עד 2026

מיטל שרעבי צילום: פרטי
מטוס איירבס 320, ישראייר
מטוס איירבס 320, ישראייר | צילום: מוני שפיר
2
גלריה

אחרי חודשים של מו"מ, ישראייר עושה מהלך אסטרטגי גדול: היא נכנסת לענף כרטיסי האשראי. החברה רכשה 20% ממועדון כרטיסי האשראי המשותף של רמי לוי שיווק השקמה וישראכרט תמורת 40 מיליון שקל.

הכרטיס החדש יקרא "סופרפליי" ויתחרה ישירות עם הפליי קארד של אל על. זהו מהלך שיכול לשנות את מפת התחרות בענף התעופה הישראלי.

מה מציע הכרטיס החדש?

ישראייר מבטיחה "יחס המרה אטרקטיבי במיוחד" לצד הטבות בלעדיות בתחומי התיירות והנופש. החברה תתחייב לשמור מקומות על כל טיסה שנמכרת לציבור, כולל כמות משמעותית של מושבים בעונות השיא - במיוחד ביולי ואוגוסט.

שימוש בכרטיס אשראי
שימוש בכרטיס אשראי | צילום: שאטרסטוק

בנוסף לנקודות הטיסה, ישראייר תציע ללקוחות הכרטיס הלוואות ייעודיות למימון חופשות והטבות מגוונות בעולמות הצריכה והפנאי.

היעדים שהציבו בישראייר גבוהים וספק אם ריאליים: להגיע ל-300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026. זה אמור לשמש מנוע צמיחה להטסת כ-2.5 מיליון נוסעים בשנת 2026.

מישראייר הסבירו את המהלך: "כרטיס סופרפליי יאפשר לנו להרחיב את מערכת היחסים עם הלקוח הישראלי מעבר לכרטיס הטיסה - אל חוויית תיירות כוללת, נגישה, ומשתלמת. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את מפת הנאמנות בענף".

הפליי קארד של אל על נחשב לכרטיס מוביל בתחום זה, עם נאמנות גבוהה של לקוחות. ישראייר מנסה לאתגר את הדומיננטיות הזו עם הצעת ערך שונה - כנראה עם יחסי המרה טובים יותר ויותר גמישות בשימוש.

השותפות עם רמי לוי וישראכרט מעניקה לישראייר גישה לתשתית קיימת ולבסיס לקוחות מבוסס, במקום להתחיל מאפס.

המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של ישראייר, שמנסה להרחיב את נתח השוק שלה מול אל על ולייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למכירת כרטיסי טיסה.

תגיות:
רמי לוי
/
ישראכרט
/
ישראייר
/
כרטיס אשראי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף