העיצוב החדש מייצר חוויית קנייה מתקדמת, עם סניפים מרווחים, תצוגה ברורה ובולטת, מגוון מוצרים רחב ונוחות מרבית בהתמצאות כך שכל לקוח, בכל גיל, יוכל למצוא את מה שמתאים לו בקלות ובנעימות.
"המטרה שלנו היא להפוך את הסניפים למקום שכיף ללקוחות להיכנס אליו, קל להתמצא בו ולבחור את מה שמתאים עבורם", מספרים בהנהלת החברה.
בנוסף לשדרוג חווית הקנייה, מציעה הרשת מגוון מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, בהם מגוון רחב של ציוד למתגייסים ולחיילים, ציוד לקיץ, טיולים, מחנאות ופנאי באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד.