Bath & Body Works פותחת חנות דגל ה-14 בישראל - השקעה של 2 מיליון שקל

חנות דגל חדשה נפתחה השבוע בפתח תקווה במסגרת תוכנית הרחבה של 2.25 מיליון שקל. במקביל, השיק הקניון חנות פופ של המותג הישראלי YULI MANA COSMETICS של יולי מאנה

מיטל שרעבי צילום: פרטי
BBW בעופר הקניון הגדול פתח תקוה
BBW בעופר הקניון הגדול פתח תקוה | צילום: בן פרג'
2
גלריה

הקוסמטיקה הבינלאומית ממשיכה לחזק את מעמדה בישראל. השבוע נפתחה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה חנות הדגל ה-14 של הרשת האמריקאית Bath & Body Works, שמופעלת בישראל על ידי חברת דלתא. ההשקעה הכוללת של 2 מיליון שקל מסמלת את האמון הגובר של המותגים הבינלאומיים בכוח הקנייה הישראלי.

החנות החדשה, הפרושה על 200 מ"ר, מציגה את הקונספט העיצובי הבינלאומי של המותג עם חווית קנייה חושית וצבעונית. המבחר כולל את כל קטגוריות המוצרים המוכרות: מוצרי טיפוח לגוף, נרות ריחניים, בשמים ומארזי מתנה.

Bath & Body Works - חנות דגל בפתח תקווה
Bath & Body Works - חנות דגל בפתח תקווה | צילום: בן פרג'

הלקוחות הראשונים יוכלו ליהנות ממבצעי השקה מיוחדים, כולל מבצע 2+1 על מוצרי הטיפוח וחבילות של חמישה פריטים ב-140 שקל.

פתיחה נוספת של מותג ישראלי

במקביל לפתיחת Bath & Body Works, השיק הקניון גם חנות פופ של המותג הישראלי YULI MANA COSMETICS של יולי מאנה. החנות הזמנית, שעלתה כ-250 אלף שקל, מציעה מחירים מיוחדים במסגרת ההשקה.

התזמון של שתי הפתיחות אינו מקרי - הוא מדגים את התחרות הגוברת בשוק הקוסמטיקה הישראלי, כאשר מותגים מקומיים ובינלאומיים נאבקים על תשומת הלב של הצרכנים.

עופר הקניון הגדול, שמארח מעל 25,000 מבקרים יומיים ב-220 החנויות שלו, נחשב לאחד המוקדים המסחריים החשובים במרכז הארץ. הקניון מציע נגישות מקסימלית עם 1,850 מקומות חנייה וחיבור לרכבת הקלה בתחנת בילינסון.

תגיות:
פתח תקווה
/
קוסמטיקה
/
הקניון הגדול
/
קניוני עופר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף