בצעד שמסמן התרחבות משמעותית בשוק תחליפי הבשר הישראלי, חברת רידיפיין מיט נכנסת בימים אלו עם מוצריה ל-5 סניפים של רשת השיווק "אושר עד", ובכך פותחת את קטגוריית תחליפי הבשר ברשת.
החברה המשווקת מגוון מוצרי בשר-חדש ללא רכיבים מן החי ומובילה את התחום בישראל ובאירופה, רואה בכניסה לרשת צעד נוסף בצמיחתה. המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה להרחיב את הפריסה לכל רשתות השיווק הגדולות בארץ, במטרה לשנות את הדרך בה ישראלים צורכים בשר ולהנגיש את מוצריה לקהלים נוספים.
ארבעה מוצרי דגל בפריסה מצומצמת
חברת רידיפיין מיט תמכור בשלב הראשון ארבעה ממוצרי הדגל שלה בסניפים נבחרים של רשת אושר עד: המבורגר פרימיום, קבב בסגנון טלה, בשר-חדש מפורק בסגנון בקר ובשר-חדש טחון בסגנון בקר.
כל המוצרים מתאימים להכנה במטבח הביתי בקלות ובנוחות מירבית, ונותנים מענה לקהל חובבי הבשר, שומרי הכשרות, מפחיתנים, צמחונים וטבעונים. בשלב זה מדובר בפריסה מצומצמת בסניפים: פתח תקווה, כפר סבא, קריית אונו, תל אביב ונתניה, עם כוונה להתרחב לסניפים נוספים בהמשך.
לדבריו, "מדובר על צעד משמעותי באסטרטגיית הצמיחה שלנו, הפותח דלת לקהלים חדשים. שוק תחליפי הבשר בישראל מוערך בכ-100 מיליון שקלים בשנת 2025 ואנו רואים עליה של עשרות אחוזים בביקושים משנה לשנה ובמיוחד לקראת החגים".
בן שטרית הוסיף כי "המהלך נולד מתוך מטרה לתת מענה איכותי ונגיש לביקוש ההולך וגדל בקרב הצרכנים, אשר מחפשים אלטרנטיבה לבשר מן החי, זאת מבלי להתפשר על האיכות ומבלי לפגוע בסביבה ובבעלי החיים. נמשיך במשימה שלנו להגיע לכל בית בישראל".
הצלחה בשוק המוסדי והקמעונאי
חברת Redefine Meat ממוקמת ברחובות ומעסיקה עובדים בישראל ובאירופה. מוצרי החברה שהושקו בשנת 2022 זכו להצלחה אדירה בשוק המוסדי ובקמעונאיות ויצרו קטגוריה פורצת דרך בתעשיית הבשר, החל ממוצרים טחונים ועד לנתחי סטייק פרימיום בטעם, מרקם וארומה בשרניים.
בישראל המוצרים זמינים במסעדות וברשתות קמעונאות כגון ויקטורי, ניצת הדובדבן, רמי לוי, שופרסל, יוחננוף, חצי חינם ועוד. בנוסף לישראל, ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-5 מדינות ברחבי אירופה, בכ-5,000 מסעדות, מלונות וגופי הסעדה, בין השאר בבריטניה, צרפת, גרמניה, הולנד ועוד.