מיליון שקל על אתר אופנה: הטכנולוגיה שסטודיו פשה הביאה לישראל

סטודיו פשה בבעלות קבוצת ARGANIA משיקה אתר חדשני עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמות בהשקעה של כמיליון שקל. המהלך הראשון מאז הרכישה בעסקה של 50 מיליון שקל

מיטל שרעבי צילום: פרטי
סטודיו פשה - אתר חדש
סטודיו פשה - אתר חדש | צילום: יח"צ
2
גלריה

האתר החדש מהווה מהלך פורץ דרך בשוק האופנה המקומי, הכולל יכולות AI מתקדמות וחווית משתמש בטכנולוגיה חדישה. ההשקה היא רק תחילתו של עידן חדש, ובקרוב ייחשפו חידושים נוספים.

אורטל אלון, מנכ''לית ARGANIA GROUP
אורטל אלון, מנכ''לית ARGANIA GROUP | צילום: יח''צ

טכנולוגיית AI לניתוח התנהגות בזמן אמת

את האתר פיתחה חברת התדמית אינטראקטיב, מהמובילות בישראל בתחום האיקומרס והפתרונות הדיגיטליים המתקדמים. האתר החדש כולל מנגנון AI לניתוח התנהגות הגולשים בזמן אמת, ובעתיד הקרוב תדע המערכת להתאים לכל לקוחה את המוצרים המדויקים ביותר עבורה, עם התאמה אישית למידות, לדגמים ולצבעים.

חידוש נוסף הוא מבנה האתר, שעוצב בהשראת רשתות חברתיות, במטרה לעודד חיבור בין נשים, השראה הדדית ושיתוף חוויות אופנה בזמן אמת - וליצור קהילה פעילה סביב עולם התוכן של המותג.

תגיות:
אופנה
/
צרכנות
/
אתרי אינטרנט
/
AI
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף