אמנים ויוצרי תוכן מובילים בישראל: המהלך החדש של קוקה קולה

המהלך החדש של קוקה-קולה ישלב יצירת תוכן אישי עם סאונד מוזיקלי מקורי, שנוצר במיוחד עבור הקמפיין. הפעילות  תעלה בקרוב בהובלת יוצרי רשת מוכרים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בקבוקי קוקה קולה
בקבוקי קוקה קולה | צילום: REUTERS/Regis Duvignau/File Photo
2
גלריה

קוקה-קולה משיקה בימים אלה מהלך קיץ חדש עם מיקוד במוזיקה, המזמין את הצרכנים והגולשים לקחת חלק ביצירת תוכן עם סאונד הקיץ של קוקה-קולה. במוקד המהלך ,Coca-Cola Summer Sound :סאונד מוזיקלי ייחודי שבו ישולבו אלמנטים סנסוריים שהמעבירים את חווית המותג ומזוהים איתו.

הגולשים יוזמנו לייצר את התוכן שלהם בהשראת הסאונד ולהעלות אותו לאפליקציית קוקה-קולה או הסושיאל, לשתף ברשתות ולהיות חלק מחווית הקיץ של קוקה-קולה. הפעילות  תעלה בקרוב בהובלת יוצרי רשת מוכרים.

קוקה קולה
קוקה קולה | צילום: יח''צ

כל אחד מיוצרי התוכן יבחר את המשתתפים הבולטים במיוחד שיזכו במקרר קוקה-קולה אישי ופחיות קוקה-קולה/קוקה-קולה ZERO. תכנים נבחרים מתוך ההשתתפות הדיגיטלית ישולבו בפלטפורמות הרשמיות של קוקה-קולה.

תגיות:
קמפיין
/
קוקה קולה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף