WAVE משרד הפרסום שמשנה את חוקי המשחק

50 עובדים, שני משרדים, חזון אחד

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
יניב מרמלשטיין מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום  WAVE
יניב מרמלשטיין מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום WAVE | צילום: דב מרמלשטיין
2
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף WAVE-SEO

כשיניב מרמלשטיין הקים את WAVE, הוא ידע שמשהו משתנה בשוק הפרסום הישראלי. הלקוחות מחפשים יותר מקמפיין יפה או אתר מעוצב - הם רוצים שותף שמבין את העסק שלהם מבפנים ויודע להוביל אותם קדימה. היום, כשמסתכלים על המשרדים המעוצבים בטיב טעם בעומר ובתל אביב עם יותר מ-50  עובדים, ברור שהחזון הזה פגש במציאות. "אנחנו לא עוד משרד פרסום," אומר מרמלשטיין בישיבת הצוות השבועית שלו. "אנחנו המקום שלקוחות מגיעים אליו כשהם רוצים באמת לגדול."

משרד הפרסום WAVE בעומר
משרד הפרסום WAVE בעומר | צילום: דב מרמלשטיין

הכתבה נכתבה בשיתוף WAVE-SEO

תגיות:
שיווק ופרסום
/
עומר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף