כשיניב מרמלשטיין הקים את WAVE, הוא ידע שמשהו משתנה בשוק הפרסום הישראלי. הלקוחות מחפשים יותר מקמפיין יפה או אתר מעוצב - הם רוצים שותף שמבין את העסק שלהם מבפנים ויודע להוביל אותם קדימה. היום, כשמסתכלים על המשרדים המעוצבים בטיב טעם בעומר ובתל אביב עם יותר מ-50 עובדים, ברור שהחזון הזה פגש במציאות. "אנחנו לא עוד משרד פרסום," אומר מרמלשטיין בישיבת הצוות השבועית שלו. "אנחנו המקום שלקוחות מגיעים אליו כשהם רוצים באמת לגדול."
WAVE משרד הפרסום שמשנה את חוקי המשחק
50 עובדים, שני משרדים, חזון אחד
הכתבה נכתבה בשיתוף WAVE-SEO
הכתבה נכתבה בשיתוף WAVE-SEO