האוצר של קסטרו: איך מטבע של 10 אגורות הפך לקמפיין שהולך לרגש הורים וילדים

הילדים של קסטרו משיקים קולקציית חורף חדשה בקמפיין המעלה מודעות למיזם "האוצר האבוד" - פרויקט המעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות ולתרום לעמותות. עד היום נאספו מעל מיליון וחצי שקלים

מיטל שרעבי צילום: פרטי
הילדים של קסטרו והאוצר האבוד
הילדים של קסטרו והאוצר האבוד | צילום: סער פסח
2
גלריה

"הילדים של קסטרו" משיקים קמפיין חורף חדש שמשלב אופנה עם מסר חברתי. הקמפיין, שעלה בימים אלו, מציג את קולקציית החורף החדשה של הרשת יחד עם חשיפה למיזם "האוצר האבוד" - פרויקט המעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות ולתרום אותן לעמותות.

הקמפיין מציג חבורת ילדים בחיפוש אחר אוצר של מטבעות, כשהם מחפשים אותו בלוקיישנים שונים במרחב האורבני. המסר: גם מטבע קטן יכול להפוך לתרומה משמעותית.

הילדים של קסטרו והאוצר האבוד
הילדים של קסטרו והאוצר האבוד | צילום: סער פסח

על מיזם "האוצר האבוד"

"האוצר האבוד" הוא מיזם חברתי הפועל במוסדות חינוך בכל הארץ ומעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות הנמצאים בכל בית - בקעריות, צנצנות וקופסאות נשכחות. הילדים אוספים את המטבעות, מביאים לכיתה או לגן, וביחד מחליטים לאיזו עמותה הקרובה לליבם ייתרם הכסף שאספו.

הפרויקט פועל בשיתוף חברת ברינקס ועיגול לטובה, ואסף עד היום למעלה ממיליון וחצי שקלים שהועברו לשלל עמותות.

תגיות:
קולקציית חורף
/
קסטרו
/
תרומה
/
אופנת ילדים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף