"הילדים של קסטרו" משיקים קמפיין חורף חדש שמשלב אופנה עם מסר חברתי. הקמפיין, שעלה בימים אלו, מציג את קולקציית החורף החדשה של הרשת יחד עם חשיפה למיזם "האוצר האבוד" - פרויקט המעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות ולתרום אותן לעמותות.
הקמפיין מציג חבורת ילדים בחיפוש אחר אוצר של מטבעות, כשהם מחפשים אותו בלוקיישנים שונים במרחב האורבני. המסר: גם מטבע קטן יכול להפוך לתרומה משמעותית.
על מיזם "האוצר האבוד"
"האוצר האבוד" הוא מיזם חברתי הפועל במוסדות חינוך בכל הארץ ומעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות הנמצאים בכל בית - בקעריות, צנצנות וקופסאות נשכחות. הילדים אוספים את המטבעות, מביאים לכיתה או לגן, וביחד מחליטים לאיזו עמותה הקרובה לליבם ייתרם הכסף שאספו.
הפרויקט פועל בשיתוף חברת ברינקס ועיגול לטובה, ואסף עד היום למעלה ממיליון וחצי שקלים שהועברו לשלל עמותות.