בהשקעה של מיליון וחצי ש"ח: עדן קינוחים תשווק לראשונה קינוחים פרווה במנות אישיות

עדן קינוחים, החברה המובילה בישראל לייצור קינוחים באריזות אישיות,​ ביצעה מהלך פורץ דרך בשוק המזון בישראל, ופיתחה סדרת קינוחים פרווה.הקינוחים יוצעו בתחילה בשלושה טעמים: בוואריה, טירמיסו וקדאיף

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
עדן קינוחים
עדן קינוחים | צילום: יחצ
2
גלריה

עדן קינוחים, החברה המובילה בישראל לייצור קינוחים באריזות אישיות, ביצעה מהלך פורץ דרך בשוק הקינוחים הישראלי והכריזה על ליין חדש של קינוחי פרווה באריזות אישיות. סדרת הקינוחים החדשה מתאימה במיוחד לשומרי כשרות ולרגישים לחלב, והיא תוצע, נכון לעכשיו, בשלושה טעמים: בוואריה, קדאיף וטירמיסו. עדן קינוחים השקיעה בפיתוח הסדרה כמיליון וחצי ש"ח, והיא מתכננת לבדוק היתכנות לפיתוח טעמים נוספים, כגון מלבי, מוס שוקולד, עוגת גבינה ועוד.

אלי בוארון ונאור ברזני. עדן קינוחים
אלי בוארון ונאור ברזני. עדן קינוחים | צילום: יחצ

סדרת הקינוחים החדשה, שאריזתה עוצבה במיוחד על ידי המעצב ברוך נאה, מכילה את חומרי הגלם האיכותיים המאפיינים את כל תוצרת עדן קינוחים, שלקוחותיה למדו לצפות ממנה. המוצרים ניתנים להשגה ברשתות המזון ובסופרים פרטיים במחיר של 7-8 ש"ח לצרכן.

מפעל "עדן קינוחים", בבעלות אנשי העסקים אלי בוארון ונאור ברזני, שוכן באשקלון ומייצר כ-50,000 קינוחים באריזות אישיות מדי יום. החברה נחשבת לספק הגדול ביותר של קינוחים אישיים בישראל. מיקום המפעל היה מאתגר במיוחד בתקופת המלחמה: בעת האזעקות הרבות נאלצו העובדים לרוץ למקלטים, ועובדים לא מעטים שירתו במילואים, כך שנוצר מחסור בידיים עובדות. כדי לענות על הביקוש, החברה הגמישה מאוד את שעות הייצור, שבוצע בחלקו בלילות. זו הייתה תקופה של הישרדות, ובכל זאת המשיכו בייצור השוטף ובמקביל בפיתוח מוצרים חדשים. המפעל לא נסגר אפילו ליום אחד.

שוק הקינוחים בישראל הוא חלק משמעותי מתעשיית המזון, המגלגלת סכומי כסף ניכרים. על פי הערכות שונות, ההכנסות בשוק הקינוחים המסחריים והמותגים בישראל מגיעות למיליארדי שקלים בשנה, בהתחשב בהתרחבות התחום בעשור האחרון.

תגיות:
קינוחים
/
פרווה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף