מגמת העלייה במחירי הפרסום צוברת תאוצה בשנים האחרונות. ב-2023 עמד המחיר על שבע מיליון דולר – עלייה של 55% מאז 2019. בריי מעריך כי בתוך שלוש שנים צפוי סך מכירות הפרסום להגיע לראשונה למיליארד דולר. "זה אירוע עצום בקנה מידה עולמי", ציין.
"הלילה הזה הוא הסופרבול גם עבור עולם הפרסום", אמר בריי, "זה מהרגעים הבודדים בשנה שבו הציבור הרחב מתעניין בפרסומות". לדבריו, הרשתות החברתיות רק הגבירו את חשיבות הפרסום באותו ערב: "קשה מאוד להגיע לקהל גדול בו-זמנית בפלטפורמות כמו טיקטוק או אינסטגרם, שבהן ישנה חפיפה גדולה בין המשתמשים. הסופרבול מספק את הפתרון – פלטפורמה שמגיעה למיליוני אנשים במכה אחת".
מעל 120 מיליון צופים צפויים לצפות השנה בסופרבול, שישודר בפוקס. מותגים רבים ינסו לשלב הומור, רגש או שימוש בפרזנטורים מוכרים כדי ליצור מה שמכונה ״רגע תרבותי״ שמשותף לכלל הצופים.
מחירי פרסומות הסופרבול זינקו מאז המשחק הראשון בשנת 1967, אז עלתה פרסומת בת 30 שניות בין 37,500 ל-42,500 דולר. ב-1995 המחיר חצה את רף מיליון הדולר, וב-2017 הגיע ל-5 מיליון דולר.
לעומת זאת, הפרסומת הזולה ביותר בתולדות הסופרבול הופקה על ידי חברת LifeMinders.com בשנת 2000. שלושה פרילנסרים יצרו את הפרסומת בתקציב של פחות מ-5,000 דולר. הפרסומת הפשוטה משכה 700,000 גולשים לאתר החברה בשבוע שלאחר השידור, אך לצערה של החברה, היא לא שרדה לאורך זמן.