רבים מהסרטונים מצולמים בתוך מפעלים סיניים, שטוענים כי הם מספקים מוצרים למותגים האמריקאיים הגדולים כמו Lululemon ו-Nike. בסרטונים מוצעים לקונים מחירים נמוכים משמעותית מהמחירים הרשמיים, בצירוף קישורים ופרטי קשר להזמנה ישירה. אחת מהיוצרות אף מציגה תיקי יוקרה ומצהירה: "פשוט תיצרו איתנו קשר – לא תאמינו למחירים שנוכל להציע לכם".
לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, באחד הסרטונים הפופולריים, אחת מיוצרות התוכן הציגה מפעל שמייצר לטענתה מכנסיים של Lululemon במחיר של 5–6 דולרים בלבד, לעומת תג מחיר של מעל 100 דולר בארה״ב. מטעם Lululemon נמסר לסוכנות הידיעות כי רק כ-3% מהמוצרים המוגמרים של החברה מיוצרים בסין, וכי מוצרים מקוריים נמכרים אך ורק בחנויות הרשמיות או אצל שותפים מורשים.
הסרטונים הללו זוכים למיליוני צפיות. אחד מהם, תחת הכותרת "סין חושפת את האמת", צבר יותר מ-8.3 מיליון צפיות. סרטון אחר המראה כיצד עוקפים את המכסים האמריקאיים הגיע לכמעט מיליון צפיות.
ביום שישי האחרון, ארצות הברית הודיעה על הקלות מכס למגוון מוצרים סיניים, בעיקר בתחומי האלקטרוניקה והשבבים, אך ההקלות לא צפויות לחול על רוב מוצרי הצריכה כמו ביגוד ואביזרי אופנה – שהם עיקר המוצרים המשווקים באותם סרטוני טיקטוק.