פורשה, שבשליטת קבוצת פולקסווגן, עדכנה אף היא את תחזית ההכנסות שלה כלפי מטה בפעם השלישית השנה. לפי הדיווח, החברה ספגה עלות מכסים של כ־400 מיליון אירו (462 מיליון דולר), מה שהוביל לצניחה של כשני שלישים ברווח הנקי שלה. בניגוד למרצדס, פורשה מייצרת את כל רכבי היוקרה שלה באירופה - מה שהופך אותה לפגיעה במיוחד לכל שינוי במדיניות הסחר בין ארה"ב לאיחוד האירופי.
גם פה, עיקר הירידה במכירות לא הגיעה מהשוק האמריקאי בו הצליחה פורשה אפילו לרשום עלייה במכירות, בין השאר בזכות הזמנות מוקדמות של סוחרים שרצו להקדים את המכסים, אלא מהשוק הסיני שם המכירות נחתכו בכמעט 30% בגלל תחרות עזה עם היצרניות המקומיות – כך דיווח הניו יורק טיימס.
הסכם הסחר בין ארצות הברית לאיחוד האירופי שנחתם בסופ"ש האחרון אמנם הפחית את שיעור המכס ל־15% בלבד - לעומת ה-27.5% שהיה בחודשים האחרונים - אך גם במרצדס וגם בפורשה גילו בדרך הקשה שלא מטראמפ הם צריכים לחשוש. יצרניות הרכב הסיניות שמציפות את השוק במודלים חדשניים וזולים כבר שוחקות את נתח השוק של מותגי היוקרה האירופיים באחד השווקים הגדולים בעולם, כמה זמן ייקח עד שהם יעשו את זה גם בשאר השווקים?