התוצאה, הם אומרים, היא דומה לתופעה שמכונה "אפקט חנות הפרוזן יוגורט": כאשר חנות פרוזן יוגורט ראשונה נפתחת בעיר, נוצרים תורים ארוכים. אבל ברגע שנפתחת חנות שנייה, שתיהן נכנסות לסכנה, ופתיחות נוספות מחלקות את השוק עד שאף אחד לא מצליח. זה בדיוק מה שקורה כעת ל-Beyond Meat.
לגבי היתרונות הבריאותיים, החברה מצטטת מחקר של אוניברסיטת סטנפורד שמצא כי ישנו "שיפור במדדים בריאותיים מרכזיים כשהמשתתפים החליפו בשר מבוסס בעלי חיים בבשר מבוסס צמחים של Beyond Meat".