המנהלים האשימו שילוב של גורמים בהחלטה הקשה: מכירות ירודות, שינוי בהתנהגות הצרכנים, ו"גלים" שהרשת נאבקת בהם בשנים האחרונות. על פי הדיווח של כתב העת ב-"Restaurant Business", המכירות של הרשת צנחו בשיעור דרמטי של 15.4% בין השנים 2023 ל-2024.
השאלה הגדולה היא האם 16 הסניפים הנותרים יצליחו לשרוד את הליכי פשיטת הרגל, או שהלקוחות הנאמנים יאלצו להיפרד סופית מהמסעדה שליוותה אותם במשך שלושה עשורים. בעידן שבו הרגלי הצריכה משתנים במהירות ותחרות מתגברת, אפילו המותגים הוותיקים והאהובים ביותר מוצאים עצמם פגיעים יותר מאי פעם.