"יש לכך השפעה גדולה על לוח הזמנים של הטיסות ולצערנו זה יגרום לעיכובים וביטולי טיסות", מסרה המפעילה בהצהרה שפורסמה באתר האינטרנט שלה וציינה כי ספק השירות פועל בניסיון לפתור את התקלה במהירות האפשרית. גם בנמל התעופה הית'רו בלונדון מזהירים גם מפני עיכובים שנגרמים עקב "בעיה טכנית" אצל ספק צד שלישי. משדה התעופה בברלין בבאנר נמסר: "בשל בעיה טכנית אצל ספק מערכת הפועל ברחבי אירופה, יש זמני המתנה ארוכים יותר בצ'ק-אין. אנו עובדים על פתרון מהיר".
עוד אמר מסינג: "בעקבות אותה מתקפה כל צוותי הקרקע עברו לעבודה ידנית, את כל הבורדינג והוצאת הכרטיסים עושים פיזית, ביד. זה אירוע מאוד חריג והם ירגישו אותו גם בימים הקרובים. כדי להחזיר את כל הטיסות ואת כל הסדר, מעריכים שזה ייקח לפחות שבוע. אנשים אובדי עצות, לא יודעים מתי הטיסה תצא, וזה משפיע גם על המזוודות. כל זה קורה בגלל תקיפה על חברה אחת שמספקת שירותים לכל שדות התעופה, והיא עדיין לא השתלטה על האירוע הזה".
בנושא התוכנה בה אירעה התקלה, אמר מסינג: "זוהי תוכנה מרכזית בשם 'ניוז', והיא מנהלת את כל עבודות הקרקע שקשורות לטיסה, החל מהוצאת כרטיסים, סדר ישיבה, מזוודות, וכל מה שאנחנו רואים בשדה התעופה, עכשיו לא עובד. בישראל עובדים עם החברה הזו באופן שונה, ולכן לא הושפעו מהתקיפה. משתמשים כאן ברכיב אחר. ההתקפה הזו מוכיחה שכדי להיות קורבן, לא צריך להיות מטרה. מדובר בחברה ששדות התעופה מסתמכים עליה".
בנוסף, אמר מסינג: "רואים שלשים את כל הביצים בסל אחד, זה לא רעיון כל כך חכם, גם לא כאן. החברה ותיקה ומשמעותית בתחום, והיא מאוד נוחה, ולכן הרבה משתמשים בה. אירוע כזה, בסדר גודל כזה, לא קרה אף פעם. זה נחשב לאחת ממתקפות הסייבר הכי משמעותיות בעולם התעופה, וזה מתחבר לכמה חברות תעופה ספציפיות. זה סקטור מאוד מותקף כי הוא מאוד אטרקטיבי, והיקף הנזק פה ענק. לא ברור אם זו מדינה שעמדה מאחורי זה או ארגון ריגול".