גם ברמת הימים הבודדים התוצאות עקפו את הציפיות. בלאק פריידי רשם מכירות אונליין של 79 מיליארד דולר, לעומת תחזית של 78 מיליארד דולר, ובארה״ב לבדה נרשמו 18 מיליארד דולר. Cyber Monday שמר על המומנטום עם 53 מיליארד דולר במכירות גלובליות – עלייה של 7% משנה קודמת.
לצד הצמיחה במכירות, השבוע הדגיש גם את שלטון המובייל וקצב החדירה המואצת של הארנקים הדיגיטליים. שבעים אחוז מההזמנות אונליין הגיעו ממכשירים ניידים ויותר מרבע מהעסקאות בוצעו בארנק דיגיטלי. הרשתות החברתיות תרמו אף הן להיקף המכירות עם 15% מהתנועה באתרי המכירות שהגיעם מהם, כאשר TikTok לבדה הובילה 9% מכלל התנועה, זינוק של 55% משנה שעברה.
וכמובן, כמו בכל סיפור כלכלי טוב של השנה האחרונה, גם כאן לבינה המלאכותית היה תפקיד מרכזי. על פי הנתונים, כ־20 אחוזים מכל ההזמנות במהלך שבוע הסייבר הושפעו במישרין מסוכני AI ומהמלצות מוצר אוטומטיות. מדובר בהיקף מכירות של כ־67 מיליארד דולר – מספר שמתקרב מאוד לתחזית המוקדמת, שעמדה על 73 מיליארד דולר. מעבר להשפעה על רכישות, סוכני ה־AI טיפלו גם בהיקפי שירות עצומים, עם עלייה של יותר מ־50 אחוז בשיחות השירות שנוהלו על ידם ועם גידול חד בפעולות אוטומטיות כמו עדכון כתובות או פתיחת בקשות החזרה.
לדברי לירן שכטר, סמנכ"ל מכירות דיגיטל בסיילספורס ישראל, השבוע הזה מסמן נקודת מפנה. "Cyber Week 2025 הוכיח באופן חד וברור שהמסחר הדיגיטלי נכנס לעידן חדש, עידן שבו הבינה המלאכותית אינה רק כלי מסייע, אלא מנוע צמיחה מרכזי. ראינו מכירות אונליין גלובליות שמגיעות לשיא של 336.6 מיליארד דולר, תוצאה שמחזירה את האמון של הצרכנים ומדגישה את ההאצה המתמשכת במעבר לקניות מקוונות", אמר.
לדבריו, "ה־AI והסוכנים הדיגיטליים משחקים תפקיד דרמטי בכל שלב במסע הצרכני, מהמלצת המוצר ועד השירות שאחרי הרכישה. השנה, 20 אחוז מההזמנות בעולם הושפעו מבינה מלאכותית. המשמעות עצומה: קמעונאים שאימצו סוכני AI רשמו צמיחה גבוהה משמעותית מאלו שלא, ואנחנו רק בתחילת מימוש הפוטנציאל".