- ההכנסות הסתכמו ב-851 מיליון ₪, עלייה של כ-3% בהשוואה ל-829 מיליון ₪ ברבעון המקביל, שקוזזה בעיקר מירידה בהכנסות מדמי קש"ג (קישור גומלין), כתוצאה מהפחתת תעריפי הקש"ג החל מיוני 2023. ההכנסות בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-811 מיליון ₪, גידול של כ-8% בהשוואה ל-752 מיליון ₪ ברבעון המקביל, שקוזז בין היתר מהשפעות המלחמה על הכנסות משירותי נדידה וסיום הכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל.
- ההכנסות משירותים הסתכמו ב-723 מיליון ₪, גידול של כ-6% בהשוואה ל-683 מיליון ₪ ברבעון המקביל, שנבע בעיקר מירידה בהכנסות מדמי קש"ג כאמור. ההכנסות משירותים בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-683 מיליון ₪, גידול של כ-8% בהשוואה ל-630 מיליון ₪ ברבעון המקביל, שקוזזה חלקית מהשפעות המלחמה על הכנסות משירותי נדידה וסיום ההכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל כאמור.
- ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-128 מיליון ₪, גידול של כ-8% בהשוואה ל-119 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- הרווח התפעולי הסתכם ב-120 מיליון ₪, הנתון הגבוה זה 12 שנים, המבטא צמיחה של כ-41% בהשוואה ל-85 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- הרווח הנקי הסתכם ב-85 מיליון ₪, הנתון הגבוה זה 12 שנים, המבטא צמיחה של כ-52% בהשוואה ל-56 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- ה- EBITDAהמתואם הסתכם ל-319 מיליון ₪, הנתון הגבוה זה 12 שנים, המבטא צמיחה של כ-13% בהשוואה ל-283 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- תזרים מזומנים חופשי מתואם הסתכם ב-243 מיליון ₪, הנתון הגבוה זה 8 שנים, המבטא צמיחה של כ-66% בהשוואה ל-146 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- מצבת מנויי הסלולר של החברה הסתכמה בכ-2.635 מיליון בסוף הרבעון (כ-93% מנויי פוסט-פייד), עלייה של 6 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. מצבת מנויי דור 5 משלמים הסתכמה בכ-538 אלף מנויים בסוף הרבעון. החברה ממשיכה בשדרוג לקוחותיה לרשת החדשה והמתקדמת Private 5G.
- הכנסה חודשית ממוצעת למנויי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש"ג הסתכמה ב-44 ₪, קיטון של 1 ₪ בהשוואה ל-45 ₪ ברבעון המקביל, כתוצאה מהשפעות המלחמה על הכנסות משירותי נדידה וסיום ההכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל.
- שיעור הנטישה של מנויי הסלולר הסתכם ל-5.1%, בהשוואה ל-5.5% ברבעון המקביל.
- מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-421 אלף בסוף הרבעון, צמיחה של 17 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. פרטנר היא הספקית בעלת היצע הסיבים הרחב בישראל, היחידה עם היכולת להציע שירות סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים (פוטנציאל של כ-2.5 מיליון משקי בית), הודות לתשתית עצמאית שפרסה והסכמים שחתמה עם חברות תשתית אחרות.
- מצבת מנויי האינטרנט (סיבים ונחושת) הסתכמה ב-465 אלף בסוף הרבעון, גידול של 10 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. כ-90% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים.
- מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה ב-205 אלף בסוף הרבעון, ללא שינוי בהשוואה לרבעון הקודם. לאחרונה הודיעה החברה על כוונתה לשדרג משמעותית את שירות פרטנר TV, במסגרת הסכם שנחתם מול yes וכפוף לאישור רשות התחרות.