מבחן רשתות השיווק: רמי לוי שיווק השקמה היא הזולה ביותר ב-30 מוצרי חירום

רשת שיווק השקמה מציעה את המחיר הנמוך ביותר עבור סל של 30 מוצרי חירום, בעוד רשתות כמו שופרסל דיל וקרפור סיטי נמצאות במקום האחרון מבחינת עלות

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רמי לוי שיווק השקמה
רמי לוי שיווק השקמה | צילום: אבשלום ששוני

בהכנה למתקפה אפשרית של איראן וחיזבאללה, מגמת ההצטיידות של משקי הבית במוצרי מזון, טואלטיקה ושימורים נמצאת בימים האחרונים בעיצומה. זאת הזדמנות לערוך השוואת מחירים בין רשתות השיווק השונות של 30 מוצרי חירום.

אתר השוואות המחירים פרייסז (Pricez) בדק עשר רשתות שיווק מובילות הפועלות בישראל. בהשוואה הובאו בחשבון גם מחירי המבצע הקיימים בחלק מהרשתות. המוצרים שנבדקו כוללים בין השאר חלב עמיד, מים מינרליים, טונה, חטיפים ועוגיות, קפה, דגני בוקר ומוצרים נוספים, שרבים מהם נרכשו במהלך השבועיים האחרונים בכמויות גדולות.

על פי הנתונים שהגיעו ל"מעריב", הסל הזול ביותר הוא של רמי לוי שיווק השקמה, העומד על 306.83 שקל. אחריו ברשימה מופיעה רשת אושר עד (314.5 שקל), יוחננוף (322.93 שקל) ואחריה קרפור היפר (330.13 שקל).

הרשתות ויקטורי, מחסני השוק וחצי חינם נמצאות במקום טוב באמצע (330־340 שקל). את המקום האחרון ברשימה תופסת קרפור סיטי (373.15 שקל), לפניה שופרסל דיל (353.73 שקל) ובמקום השלישי מהסוף ביתן מרקט (350 שקל).

תגיות:
רמי לוי
/
שיווק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף