ההכנסות האחרות הסתכמו ב־64 מיליון שקל, והן כוללות רווח חד־פעמי של 44 מיליון שקל בגין מכירת חלקה של החברה בפייבוקס מקבוצת בנק דיסקונט. הגידול במכירות בחנויות הפיזיות היה גבוה מהגידול במכירות בשופרסל Online.
הכנסות ממגזר הפארם Be גדלו ב־7.4%, ל־290 מיליון שקל, בזכות העמקת פעילות מסחרית והרחבת שיתופי פעולה שיווקיים. עם זאת, מהלך מיתוג מחדש של הרשת גרר ירידה חדה ברווח התפעולי, מ־4 מיליון שקל למיליון שקל בלבד הרבעון.
הכנסות מגזר הנדל"ן הסתכמו בכ־69 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד, בזכות העלייה במדד וגידול במצבת השטחים להשכרה. הפוטנציאל להשבחה נוספת בפעילות החברה עדיין גבוה מאוד.