פרטנר מקימה חטיבה קמעונאית שתנוהל על ידי רוני אראל-גינזבורג

שילוב הקמעונאות של פרטנר תחת סמנכ"ל נועד לשפר את האפקטיביות של הפעילות ולהוביל לצמיחה בתחום. אראל-גינזבורג הובילה בפרטנר מספר מהלכים במטרה לספק מענה כולל ומקיף ללקוח

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רוני אראל-גינזבורג
רוני אראל-גינזבורג | צילום: ינאי יחיאל

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום על הקמת חטיבה קמעונאית שתשלב את פעילות הסחר והחנויות תחת יחידה אחת. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל-גינזבורג, שניהלה בשנה וחצי האחרונות את אגף סחר וציוד קצה בפרטנר, תחת דגנית קרמר המשנה למנכ"ל.

שילוב הקמעונאות של פרטנר תחת סמנכ"ל נועד לשפר את האפקטיביות של הפעילות ולהוביל לצמיחה בתחום. בדוחות הכספיים האחרונים של החברה ניכרת מגמה חיובית בתחום ציוד הקצה, עם גידול בהכנסות ושיפור הרווחיות. כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר בתחום, מגדילה החברה את נקודות הריטייל ברחבי הארץ ומתמקדת במכירה של מוצרים המשרתים את צרכי התקשורת של הלקוחות.

תגיות:
סלולר
/
פרטנר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף