השבוע קיימה פרטנר קורס מיוחד בשיתוף עיריית חיפה וסגן ראש העיר ויו"ר ועדת הבריאות, ישראל סביון, ובהשתתפות מאיה רדושינסקי סמנכ״לית החטיבה הפרטית בפרטנר. בקורס כ-20 תושבי חיפה מהחברה היהודית והערבית, שהמבוגר בהם הוא בן 86, למדו מיומנויות טכנולוגיות, במטרה להפוך למדריכים בתחום עבור מבוגרים אחרים בעיר.
פרטנר השיקה לאחרונה שירות לקוחות עבור 'הגיל השלישי', במסגרתו יעניקו הנציגים שירות ייחודי לבני 65 ומעלה במוקדים הטלפוניים ובמרכזי השירות והמכירה. מהלך זה נעשה מתוך רצון להעניק מענה פשוט ומותאם לאוכלוסיית גיל הזהב, תוך התאמת הצרכים הנכונים עבורם.
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר: "אנו פועלים להכיר את הלקוחות שלנו לעומק ולהבין את הצרכים שלהם ומתוך כך בונים פתרונות ומוצרים שיעניקו להם ולקהילה יותר ערך. אנו רואים זאת כבסיס ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח, כזו שמובילה את הלקוחות להמשיך ולבחור לקבל את שירותי התקשורת שלהם מפרטנר".