בצל המלחמה: כך תעשיית הקולנוע הצליחה להחזיר את הקהל למסך הגדול

למרות הטילים והאזעקות, גם ב־2024 המשיכו הישראלים לפקוד את בתי הקולנוע. גיל סתיו, מנכ"ל רשת הוט סינמה, מסביר את הצורך באסקפיזם, מציין מטרות ל־2025 ולא מתרגש מצופים עם פופקורן

אילנה שטוטלנד צילום: פרטי
כניסה לאולם קולנוע הוט סינמה
כניסה לאולם קולנוע הוט סינמה | צילום: שאולי לנדנר
3
גלריה

"אנחנו מאפשרים לאורחים שלנו אי של שפיות בכל הטירוף", מצהיר גיל סתיו, מנכ"ל הוט סינמה ודרים גרופ של קבוצת אלקו. “אנחנו עדיין בתקופת מלחמה, עדיין יש חטופים בעזה, עדיין אזעקות, עדיין נופלים טילים - אבל בתוך כל המציאות הזו אנחנו רואים שאנשים יוצאים. הם רוצים לבלות, מחפשים את האסקפיזם הזה, רוצים טיפת שפיות. לא חזרנו עדיין לשגרה ב־100%, אבל בחנוכה למשל ממש ראינו ביקושים גבוהים. גם חברות עסקיות עשו אירועים לילדי העובדים בבתי הקולנוע. זה ממש בלט. אני מרגיש שאנחנו בעליה משמעותית".

גיל סתיו מנכל הוט סינמה
גיל סתיו מנכל הוט סינמה | צילום: שאולי לנדנר
אולם קולנוע הוט סינמה
אולם קולנוע הוט סינמה | צילום: שאולי לנדנר
תגיות:
קולנוע
/
פופקורן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף