לאחר יותר משעה, נפתרה היום (חמישי) התקלה הנרחבת בבתי עסק רבים ברחבי הארץ, במסגרתה לקוחות אינם מצליחים לשלם באשראי, אלא במזומן בלבד.
נזכיר, באוקטובר האחרון דיווחה חברת שבא על תקלה שנבעה מקושי התחברות למערכת שנמשכה כ-3 שעות. מאוחר יותר הודו בחברה כי התקלה חלה עקב מתקפת סייבר.
פחות מחודש לאחר מכן, חלה תקלה נוספת בעקבות מתקפת סייבר על מערכת הסליקה Credit Guard של חברת HYP, המספקת פתרונות סליקה לחברות גדולות, ופחות לצרכנים הפרטיים. במערך הסייבר הבהירו אז כי מדובר במתקפה חיצונית למערכות שמייצרת עומס על השירות, אך שאינה משפיעה על פרטי האשראי ואינה מהווה סכנה למידע הפיננסי של אזרחים.