על פי הערכות החברה, צו המכס עלול להשפיע על רווחיות המוצרים המיוצרים בסין ונמכרים בארה"ב. בהנחה שהיקף המכירות יישאר ברמה דומה לזו שנרשמה בשנת 2024, צפויה פגיעה ברווח לפני מס לשנת 2025 בסכום המוערך בכ-2-3 מיליון דולר. החברה מדגישה כי ההשפעה הסופית תלויה במספר גורמים, ביניהם קצב העברת הייצור ממפעלים בסין למדינות אחרות, וכן תוצאות המשא ומתן עם ספקים ולקוחות בנוגע לשינוי מחירי הרכישה והמכירה של המוצרים.
ניתן להעריך כי הטלת המכס עשויה להוביל לעליית מחירים לצרכן הסופי, שכן חברות נוטות להעביר לפחות חלק מעלויות המכס הנוספות ללקוחותיהן, כפי שמרומז בדיווח החברה בהתייחסות לאפשרות של "שינוי מחירי המכירה" ללקוחות. תפרון מציינת בדיווח כי בהתאם לתוצאות המהלכים הללו, ייתכן שינוי מהותי בהערכה הכספית שפורסמה. החברה מגדירה את המידע כ"צופה פני עתיד" אשר עשוי להשתנות בשל גורמים שאינם בשליטתה המלאה.
תפרון היא חברת הלבשה ישראלית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה תחתונה, בגדי ים וביגוד ספורט. בין לקוחותיה העיקריים נמנים מותגים בינלאומיים מובילים כגון נייקי, קלווין קליין, ויקטוריה'ס סיקרט, בננה ריפאבליק, גאפ וריבוק. החברה מפעילה מתפרות בישראל, ירדן, מצרים וארה"ב, לצד ספקי משנה בסין ובקמבודיה. בשנת 2009 החלה החברה לשווק מוצרים תחת מותג פרטי שיצרה: Tfr.