זנה סיפר על ההחלטה הלילית לסגור את הרכבת בשדרות, בעקבות החזרה ללחימה מול חמאס."פעלנו ליצירת חליפים. האילוץ היה בטחוני נטו", הוא הדגיש. לדבריו, החברה ידעה להתמודד מהרגע הראשון עם האתגרים שהציב המצב הביטחוני החדש, לאחר ה-7 באוקטובר 2023. "לאחר כחודשיים מפרוץ המלחמה נתנו מענה לרוב התחנות. כיום נוסעים כ-270 אלף נוסעים מידי יום ברכבות ,זאת הודות לעובדים המסורים שלנו", הדגיש והוסיף כי הם הצליחו להתגבר על המחסרו בעובדים פלסטינים.
זנה אמר עוד כי ישראל: "בדרך למהפכה תחבורתית, הפתרון הוא הגיע מהירה ברכב לתחנות, מכל מקום". עוד הודה זנה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, לאנשי משרד התחבורה ולכלל הגורמים המסייעים לפיתוחה של הרכבת "למרות האתגרים הכלכליים העומדים בפני המדינה, תוכניות הפיתוח לא נפגעו"
הוא דיבר על הפרויקטים הרבים שהרכבת עושה, ובדגש פרויקט מחברים על ישראל, רכבת מקריית שמונה לאילת שחלק מחלקיה כבר נמצאים בביצוע. "מאוגוסט הקרוב כל הקו בנגב המערבי יהיה חשמלי. מסילה מהירה בין חיפה יוצאת לדרך, וישנם פרוייקטים גדולים נוספים. בסוף לא תהיה פריפריה, כי תוך חצי שעה ניתן יהיה להגיע ברכבת מהקריות לתל אביב.
עוד אמר זנה כי שיעורי הדיוק בלוחות הזמנים של הרכבות עומדים עת כ-96% וכי הם תמיד פועלים לשפר ולייעל. "התחבורה הציבורית יכולה למזער את הפקקים במדינת ישראל", הוא הדגיש, "השנה יהיה תקציב מוגדל בעשרות מיליארדי שקלים לתחבורה הציבורית".