רשת מלונות הבוטיק אטלס הודיעה היום על מינויה של ליטל פופלבסקי (43) לתפקיד סמנכ"לית השיווק של הרשת. במסגרת תפקידה החדש, תהיה פופלבסקי אחראית על פיתוח והובלת האסטרטגיה השיווקית של הרשת, מיצובה ובידולה מול המתחרים בשוק, ובניית השפה התקשורתית והשיווקית של 16 מלונות הרשת תחת מותג העל.

המינוי מגיע בתקופה מאתגרת לענף המלונאות והתיירות בישראל, המתמודד עם שינויים משמעותיים בהרגלי הנופש והצריכה של הציבור. מינוי של מנהלת בכירה בעלת ניסיון עשיר בתחום מהווה צעד אסטרטגי של הרשת להתמודדות עם אתגרי התקופה.

פופלבסקי מצטרפת לרשת אטלס לאחר קדנציה מוצלחת בת חמש שנים ברשת גוד פארם, שם כיהנה כמנהלת השיווק וקטגורית המותג הפרטי. במהלך תקופה זו, הובילה פופלבסקי את צמיחתה המרשימה של רשת הפארם, שגדלה מ-26 ל-70 סניפים בפריסה ארצית והצליחה לחצות מחזור שנתי של חצי מיליארד שקלים.

בעלת תואר ראשון במדעי התנהגות ותואר MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, פופלבסקי מביאה עמה לתפקיד רקע עשיר של למעלה מעשור בתחום התיירות. בעברה מילאה מגוון תפקידי שיווק ומכירות בקבוצת ישראייר וברשתות המלונות C Hotels ו-Tamares, מה שמעניק לה היכרות מעמיקה עם עולם המלונאות והתיירות.

"דווקא בתקופה מורכבת לעולם המלונאות, אנחנו נרגשים שליטל פופלבסקי נענתה לאתגר ומצטרפת אלינו", אמרו ירון וליאור ליפמן, מנכ"לי רשת מלונות אטלס. "עם רקע עשיר וניסיון מוכח בתחום התיירות, ולאחר שסייעה להוביל את גוד פארם לגבהים חדשים, אנו שמחים שהיא תוביל את הפעילות השיווקית שלנו ותפעל להמשך חיזוק מעמדנו בענף מלונאות הבוטיק תוך יצירת ערך אמיתי וחווית שהייה לאורחינו".