רמי לוי ויוחננוף בהלם: הרשת פתחה סניף חדש שהצניח להם את המכירות

הרשת הצרפתית יצאה במהלך אסטרטגי שבין היתר מציג תמחור אגרסיבי, שעורר את המתחרים משנתם. רמי לוי מתמודד באופן ישיר עם ירידת מחירים פתאומית ויוחננוף יוצאת בצעדים דחופים

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
מוצרי קרפור. מחירים שוברי שוק
מוצרי קרפור. מחירים שוברי שוק | צילום: לנס הפקות

פתיחתו של סניף חדש של רשת קרפור הבינלאומית במתחם סינמה סיטי בבאר שבע לא עברה בשקט. הסניף, המשתרע על פני כ-3,000 מ"ר, הפך בן רגע למוקד משיכה – לא רק עבור הצרכנים, אלא גם לעיניהם הפקוחות של מנהלי רשתות השיווק באזור הדרום. מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי של קרפור, שמציעה לא רק שטח מסחרי מרווח ונעים, אלא גם תמחור אגרסיבי, מבצעים חריגים ומוצרים פרטיים במחירי רצפה. נתונים מתוך הפלייר שפורסם בימים האחרונים מעידים על מהפכה של ממש – במיוחד עבור הצרכן הדרומי.

בשר טחון טרי: 3 ק"ג ב-100 ש"ח

פילה מדומה טרי: 2 ק"ג ב־120 שקל

פילה אמנון קפוא: 3 ק"ג ב־50 שקל

תגיות:
באר שבע
/
קניות
/
יוקר המחיה
/
השוואת מחירים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף