"כל חברות התעופה הישראליות נמצאות במבצע הזה, וזה עובד לא רע, בסה''כ בתנבג מתקתקים את כל זמן השעות על הקרקע של המטוסים, מטוס נוחת פורק המזוודות. הם יוצאים מבלי שאנשים פרטיים יאספו אותם, והמטוס ממש תוך פחות או יותר רבע שעה-עשרים דקות כבר לא נמצא בארץ".
"התיקרה עומדת בגדול בממוצע, כשמחשבים את המטוסים המגיעים לישראל, מטוסים קטנים, אנחנו מדברים על בערך 2,500 ישראלים שיגיעו בכל יום", המשיך. "צריך להדגיש - יהיו שינויים, יכול מאוד להיות שמחר בבוקר, אם מדרג ההתגוננות ירד מ-4 ל-3, יכול להיות שיוסיפו טיסה נוספת בכל שעה", אך סייג: "אי אפשר להבטיח שאכן הטיסה שיוזמנו אליה אנשים מלרנקה מחר בשעה לצורך העניין 9 בבוקר, אכן תמריא לישראל".
"את המשפט של מירי רגב - 'אתם בחו''ל, תהנו', מגיע בזמן שאנחנו במסיבת עיתונאים שאלנו את השרה על עניין השיפוי", המשיך. "האם המדינה תדע להכניס את היד לכיס בתקופה לא פשוטה, יש כאן אנשים שיכולים לקרוס כלכלית, זה מצב פסיכי שיכול להכניס כאן אנשים לברוך כלכלי אדיר".
ומה בדבר חילוץ דרך הים? לדבריו, "בנק לאומי פתח הרשמה ללקוחותיו, והוא חכר אונייה של מנו ספנות, בתוך שלוש דקות נרשמו יותר מ-50 אלף אנשים לאוניה וההרשמה כבר הסתיימה לחלוטין. לקוחות הבנק ישלמו חצי מחיר ולא לקוחות הבנק ישלמו מחיר מלא, זה 600 אירו למי שאינו לקוח בנק ו-300 אירו למי שכן לקוח הבנק. בסוף החברות המסחריות מנסות למצוא פתרונות, אל-על הופכת להיות גם סוג של חברת ספנות, אל-על חוכרת גם היא אונייה של מנו ספנות, ותוציא את לקוחותיה כדי לנסות גם לשחרר את הפקק ולהביא עוד 1,900 נוסעים, נהייתה תחרות של איזה גוף מסחרי גדול יוכל לחכור אותה".