איגוד השיווק מכריז על השקת תחרות ה-Impact, שתוקיר יוזמות ומהלכים שיווקיים בעלי ערך חברתי מובהק ושהשפיעו לטובה על החברה הישראלית. התחרות פתוחה להגשה לכל סוגי הארגונים והחברות – ללא עלות.
על פי איגוד השיווק, הקריטריונים המרכזיים להשתתפות בתחרות הם: שילוב של תרומה לקהילה ופעילות שיווקית, מידת ההשפעה החשיפה ותרומתו של המהלך, מידת החדשנות והיצירתיות של הפעילות.
צוות השופטים והשופטות יורכב מסמנכ”לי שיווק בכירים ודמויות מובילות בזירת השיווק החברתי בישראל, שיבחנו את המועמדויות על פי הקריטריונים שנקבעו. הנהלת איגוד השיווק, בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes ופלאפון לשמש כיו"ר הועדה.
איגוד השיווק הישראלי מזמין חברות, משרדי פרסום, עמותות וארגונים מכל המגזרים להגיש מועמדות ולהציג מהלכים יוצאי דופן שהביאו לשינוי, השפיעו על קהילות – והראו שחברות יכולות להשפיע לטובה על החברה וקהל הצרכנים. הודעה מסודרת על אופן ההגשה והמועדים תשלח לחברי האיגוד בנפרד.
הזוכים בתחרות יפורסמו בפלטפורמות האיגוד ובמדיה.