5 מיליון ב-7 שעות: וולטה סולאר שוברת שיא ישראלי

וולטה סולאר, שקיבלה אישור מרשות ניירות ערך, הציבה יעד גיוס חסר תקדים של 50 מיליון שקלים – הגבוה ביותר שהוצב אי פעם בקמפיין דיגיטלי. מעבר לגיוס ההון, החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה גם מעבר לים

אריאל פייגלין צילום: רינה נקונצ׳ני
גגות סולאריים על בית בצור הדסה
גגות סולאריים על בית בצור הדסה | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בפחות משבע שעות מאז פתיחת קמפיין הגיוס בפלטפורמת אקזיט ואלי, הצליחה וולטה סולאר לגייס כמעט חמישה מיליון שקלים – וזאת ללא רכישת מדיה לפרסום הקמפיין. מנכ"ל החברה עצמו השקיע 140 אלף שקלים, בעוד שהשקעה ממוצעת עמדה על כ־30 אלף שקלים. לאחר יומיים בלבד עמד הגיוס על 116% מיעד הביניים, והפך לשיא חדש בזירת הגיוסים הדיגיטליים.

בישראל, כל גיוס ציבורי מעל 4.4 מיליון שקלים מחייב פרסום תשקיף, ובמקרים מיוחדים הרף עולה ל־6.4 מיליון שקלים. וולטה סולאר, שקיבלה אישור מרשות ניירות ערך, הציבה יעד גיוס חסר תקדים של 50 מיליון שקלים – הגבוה ביותר שהוצב אי פעם בקמפיין דיגיטלי. מעבר לגיוס ההון, החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה גם מעבר לים. לאחרונה חנכה בקטלוניה את "פרויקט הדגל" של המחוז – שדה סולארי שגודלו עולה על חמישה מגרשי כדורגל, בטקס רשמי בהשתתפות סגנית נשיא קטלוניה.

ההצלחה של וולטה סולאר משתלבת עם מדיניות ממשלתית ברורה. משרד האנרגיה השיק באחרונה את תוכנית "100 אלף גגות סולאריים", שנועדה לעודד משקי בית להציב פאנלים סולאריים בתנאים משתלמים במיוחד. לפי ההסדר החדש, ההכנסות מהפקת חשמל ביתית פטורות ממס עד 27 אלף שקלים בשנה, ומעל לכך חל מס מופחת של כ־10% עד הכנסה שנתית של 108 אלף שקלים.

תגיות:
גיוס הון
/
גגות סולאריים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף