סטלנטיס פרסמה באירופה קריאת תיקון רחבה במיוחד, שנוגעת לשלושה מהדגמים המרכזיים שלה: פיג'ו 3008, פיג'ו 5008 ואופל גרנדלנד. בסך הכול מדובר ביותר מ־100 אלף כלי רכב ברחבי העולם. הסיבה: בורג קטן במתלה הקדמי שעלול להתרופף, להיסדק - ובמקרים קיצוניים גם להישבר.
על פי פרטי הריקול שפורסמו באירופה, התקלה נוגעת לבורג שמחבר בין זרוע המתלה הקדמי - ה"משולש" - לבין מפרק ההיגוי (ה"נאבה"). בחלק מהכלים נמצאו ברגים פגומים או חסרים לחלוטין. כאשר החיבור הזה מתחיל להתרופף, תושבת המפרק יכולה לנוע בתוך המגרעת במשולש, וכבר בשלב מוקדם נהג עשוי לשמוע נקישות מתכתיות או "קליקים" בעת מעבר על שיבושים או בפניות.
במצב שבו החיבור מתנתק לחלוטין, הגלגל מאבד את התמיכה התחתונה שלו ונשען רק על הבולם העליון. ברגע כזה הוא עלול להסתובב בזווית חדה ולא צפויה - כזו שלא תואמת את כיוון הנסיעה. זה כבר לא סימן קטן לרעידות: מדובר בסכנה ממשית. הרכב עלול לסטות בפתאומיות, הגלגל עשוי להיתקע, ובמהירות גבוהה או בתוך עיקול חד זה עלול להסתיים באובדן שליטה מלא.
סטלנטיס מדגישה כי עד כה לא דווחו תאונות שנגרמו בעקבות הפגם, אך מאחר שמדובר ברכיב שמשפיע ישירות על ההיגוי - אין סיבה להמתין. הדגמים שנכללים בקריאה יוצרו בין מרץ 2024 לפברואר 2025, ובמדינות מסוימות טווח הייצור אף רחב יותר. בעלי הרכבים מתבקשים לבצע בדיקת VIN באתרי פיג'ו ואופל כדי לוודא האם רכבם נכלל במהלך. נציין כי בישראל טרם פורסמה קריאת תיקון בנושא.