לא מרוצים: יותר ממחצית מלקוחות הסלולר רוצים לעבור חברה

מדד מרקטסט לחוויית הלקוח ל־2016 קבע כי שביעות הרצון מפלאפון, סלקום ופרטנר היא נמוכה יחסית. בענף הבנקים מוביל בנק הפועלים בתפישת השירות של הלקוחות העסקיים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
סמארטפון
סמארטפון | צילום: אינגאימג

מדובר במחקר השוואתי של 5,000 לקוחות החברות המובילות, כולל ענף הגז, חנויות הנוחות, מוסכים, חברות סלולר בנקים ועוד. בעבר נערכו נתוני השוואה גם לגבי ענף המלונאות (אז הובילה רשת מלונות דן). המחקר מבוסס על מדדים שפותחו בארה”ב ובשוודיה, ומציג תמונת מצב עדכנית של כל חברה עסקית, על לקוחותיה הקיימים הצורכים את השירותים שלה.

נתוני המחקר שבים ומחמיאים זו השנה השלישית ברציפות לחברת פרטנר שבניהול איציק בנבנישתי. על פי נתוני המחקר, פרטנר מובילה במרבית מדדי שביעות הרצון. מדובר בין היתר בתמורה למחיר, בנכונות להמליץ לחבר להצטרף, במידת הנכונות להמשיך בחברה ובשביעות רצון כללית.

בענף הבנקאות נבחרו מדדי ההשוואה הרלוונטיים בין חמשת הבנקים הגדולים בנוגע ללקוחות עסקיים. המדד מראה שבנק הפועלים שבניהול אריק פינטו מוביל בתפישת השירות של הלקוחות העסקיים במרבית מדדי ההשוואה.

תגיות:
חברות סלולר
/
שירות לקוחות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף