"זה בשם כל הלקוחות בארץ": הכירו את הסטודנט שתבע את הוט וניצח

אור קרבקי, שהיה מנוי לחברה, הגיש תביעה ייצוגית נגדה בגין זמני ההמתנה הארוכים לקבלת שירות במוקד הטלפוני שלה. "עברו 50 דקות עד שענו לי"

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
הוט לוגו
הוט לוגו | צילום: הוט

"הייתי אז סטודנט במרכז הבינתחומי וגיליתי שהעלו לי את המחיר בהוט ב-170 שקלים בחודש", סיפר קרבקי, שהוסיף: "לא הצלחתי להשיג את הוט עד הקו, לקח כ-50 דקות עד שענו לי, עד שלבסוף הגשתי את התביעה. ממוצע השיחה היה 26 דקות המתנה, ולפי החוק מותר עד שלוש דקות. עברו שלוש שנים עד שבית המשפט פסק לטובתי בנושא".

בהתייחס לרפורמה שביצעה החברה בשנים האחרונות, אמר קרבקי: "אני תבעתי את החברה על תקופה מסוימת, יש תקופות שזמני ההמתנה היו ארוכים יותר ויש זמנים שלהפך".

תגיות:
הוט
/
תביעה ייצוגית
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף