הזכיינים בורחים, ההפסדים מצטברים: האם הבועה של קופיקס התפוצצה?

רשת בתי הקפה והמרכולים שהתחילה כהבטחה גדולה של אבי כץ, ועשתה מהפכה צרכנית, מחשבת מסלול מחדש ושוקלת שינויים: "הישראלי כבר לא מתרגש מקפה ב-5 שקלים"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רשת קופיקס
רשת קופיקס | צילום: אבשלום ששוני
3
גלריה
מחשב מסלול מחדש. אבי כץ. צילום: יח"צ
מחשב מסלול מחדש. אבי כץ. צילום: יח"צ
צילום: אבשלום ששוני
צילום: אבשלום ששוני

עכשיו נותר לראות עד כמה המודל ישתנה ואם קופיקס תהפוך מבשורה צרכנית לכישלון מסחרי.

תגיות:
צרכנות
/
קופיקס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף