את הרשת מנהל איציק אברכהן ואת תפקיד יו”ר הדירקטוריון מאייש מאוריציו ביאור. אתמול אמר אברהכהן בתגובה על הנתונים שפרסמו: “המשכנו ללא לאות בפיתוח החדשנות במטרה להציע ללקוחותינו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר. נכנסנו לראשונה לתחום הקוסמטיקה והטיפוח והרחבנו את מגוון המוצרים”. על השאלה כיצד הושפע ויושפע אתר המכירות אמריקן אאוטלט מחגיגות הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי, שיתקיים היום, אמר אברכהן כי “מדובר במבצעים זמניים והמבחן יהיה בדצמבר. אנחנו בראשית הדרך וברבעון הבא נכין דוח מקיף. יש לנו הרבה עבודה לעשות, אבל אני אופטימי”. הוא הוסיף כי “מעבר לאמריקן און ליין, שני הפרויקטים המשמעותיים עבורנו הוא התחום הפיננסי ורשת הפארם. בשנה הבאה נקטוף את הפירות בשני תחומים אלה. השקענו בניו פארם הרבה מעל 80 מיליון שקל. גם בתחום הטיולים יצאנו לדרך, וכדאי להמתין טיפה ולהבשיל ואז לתת תמונת מצב”.