מחקר "בן אנד ג'ריס": הישראלים במקום השביעי בעולם בצריכת גלידה

קסם השיקה קרן להשקעה במניות המתמחות בניצול משבר האקלים, גרופין מתחילה שני פרויקטי תמ"א בקריית אונו, וחברות מקס ו־AIG ישווקו יחד מוצרי ביטוח ייחודיים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
גלידה
גלידה | צילום: ingimages.com
3
גלריה

ההחלטה התקבלה לאור העובדה שמשבר הקורונה הביא איתו - לצד ההרס הכלכלי - גם הזדמנות להשתלב בטרנד עולמי. מבין 131 השקעות פנסיוניות ב־20 מדינות, 44% משקיעות במכשירים פסיביים שקשורים בשינוי האקלים, שני שלישים צופות להגדיל את החשיפה להשקעות מסוג זה בשלוש השנים הקרובות. קרן הענק בלקרוק נכנסה אף היא לתחום, ותשואות הקרנות הצדיקו את ההחלטה שהתקבלה בקסם.

קסם
קסם | צילום: Geralt
יפעת רייטר מנכ''לית AIG
יפעת רייטר מנכ''לית AIG | צילום: אוהד רומנו

בשלב הראשון תוצע פוליסת ביטוח רכב מיוחדת המתאימה לתקופת הקורונה. מדובר בהנחה של עד 20% לנוהגים מעט, ביטול השתתפות עצמית בנזקים של מעל 9,000 שקל, הטבות VIP במקרה תאונה וכו'.

על פי המחקר, צריכת הגלידה השנתית הממוצעת לצרכן ישראלי היא 10 ליטר בשנה. עוד עולה כי הישראלים מוציאים 1.2 מיליארד שקל בשנה עבור 80 מיליון ליטר גלידה. 60% מהצריכה נעשית ברכישה בסופרים ובמרכולים, 37% בגלידריות ובחנויות גלידה מתמחות, 2% בפיצוחיות ו־1% בהכנת גלידה ביתית.

תגיות:
הכלכלה בישראל
/
המשק הישראלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף