קונסנטריקס משיקה מתווה שמונע כישלונות בבינה מלאכותית

קונסנטריקס הכריזה על השקת מתווה תפעולי לסוכני AI שתוכנן לסייע לארגונים להתגבר על בעיות שכיחות שגורמות לכישלונות רבים של פיילוטים של AI במגזר העסקי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בינה מלאכותית תמונת המחשה
בינה מלאכותית תמונת המחשה | צילום: אינגאימג'
2
גלריה

חברת Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC), מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה והשירותים, אשר החלה לפעול בישראל בשנת 2023, הכריזה על השקת מתווה תפעולי לסוכני AI (Agentic Operating Framework) שתוכנן לסייע לארגונים להתגבר על בעיות שכיחות שגורמות לכישלונות רבים של פיילוטים של AI במגזר העסקי.

הפתרון משלב טכנולוגיות מתקדמות עם שירותי ייעוץ מקצועיים, הוא מונע כישלון פיילוטים ומסייע להטמיע מערכות AI באופן שמניב תועלת תפעולית ועסקית. פתרון זה נשען על הניסיון הרב שצברה קונסנטריקס לאורך עשרות שנים, במהלכן ליוותה מותגים מובילים בבניית חוויות לקוח ייחודיות.

עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל
עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל | צילום: שרון לוין

המתווה התפעולי לסוכני AI מספק מערכת שירותים מקיפה בסביבת סוכני בינה מלאכותית, הכוללת בדיקות מוכנות, פיתוח אסטרטגיות, התאמת מודלי שפה למותג, הנדסת סוכנים, ניהול נתונים וניטור. השירותים מופעלים באמצעות שילוב הגישה הטכנולוגית האגנוסטית של קונסנטריקס, ידע מקצועי שנצבר על ידי שותפי החברה, וחבילת הפתרונות הקנייניים iX שפיתחה החברה בתחום סוכני ה-AI.

עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל: "בניגוד לפתרונות בינה מלאכותית סטנדרטיים המתמקדים בבוטים או בכלים בודדים, הגישה של קונסנטריקס מציעה יכולות תכנון מקיפות המקנות מענה כולל לאתגרים רחבי היקף. הפתרון משלב בינה מלאכותית בליבת התהליכים העסקיים, ומוביל שינוי מהותי בדרך פעולתם. המודל התפעולי כולל שירותי ייעוץ לצד מערכת AI סוכנית, הפועלת באופן עצמאי או בשילוב עובדים אנושיים. כך, הארגון מסייע ללקוחות לפרק איי מידע, להגדיר יעדים מדויקים, לבנות תהליכים מותאמים ולצייד צוותים בכישורים ובביטחון הדרושים להצלחתם".

קונסנטריקס שיתפה פעולה עם מאמצים מוקדמים של הפתרון כדי להפוך את הפוטנציאל של AI לתועלת עסקית מדידה. כך, לדוגמא, חברת תעופה מצפון אמריקה ביצעה הערכה של חוויית הלקוח שלה ובעקבותיה יישמה מפת דרכים מבוססת Agentic AI אשר שילבה בין שימור המגע האנושי לבין בניית מערך אוטומציה חדש בחוויית הלקוח. כתוצאה מכך, החברה דיווחה על גידול של 150 מיליון דולר בהכנסות וכן על הפחתת הוצאות בהיקף של 45.8 מיליון דולר.

ראיין פטרסון, סגן נשיא ומנהל מוצר ראשי ב-Concentrix: "קונסנטריקס נמנית עם קבוצה מצומצמת של ארגונים המיישמים ביעילות טכנולוגיות AI ואוטומציה בקנה מידה רחב, הן בתהליכים התפעוליים הגלובליים של החברה והן עבור לקוחותיה. בשעה שחברות רבות מתמודדות עם אתגרים במימוש תכניות הפיילוט שלהן, Concentrix מספקת ללקוחותיה תמיכה לא רק בהטמעת טכנולוגיית אלא גם בהפיכתה לכלי עבודה תפעולי".

קונסנטריקס מתכננת, בונה ומפעילה פתרונות משולבים ומלאים בקצב ובקנה מידה בכל רחבי הארגון. החברה עוזרת ליותר מ-2,000 לקוחות לפתור את האתגרים העסקיים הקשים ביותר שלהם. החברה מעסיקה 440,000 עובדים המשרתים לקוחות ב-6 יבשות, ביותר מ-70 מדינות וביותר מ-150 שפות, והיא ייצרה הכנסות של 9.6 מיליארד דולר בשנת הכספים 2024. את פעילות קונסנטריקס בישראל מובילה עינת בנימיני. קונסנטריקס מציעה בישראל מגוון רחב של שירותים, ביניהם עיצוב חוויות מותג, בניית טכנולוגיות AI מאובטחות ושירותים דיגיטליים המסופקים על פי דרישותיהם של מותגים גלובליים עם התאמות לצורכי השוק בישראל.

תגיות:
טכנולוגיה
/
בינה מלאכותית
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף