רע"ם (הרשימה הערבית המאוחדת) היא מפלגה ערבית שהוקמה לקראת הבחירות לכנסת ה-14. מאז, חברים ברשימה אישים מקרב הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, מפלגת מד"ע ונוספים. הישגה הגדול ביותר היה חמישה מנדטים בכנסת ה-15. את הרשימה מוביל ח"כ ד"ר מנסור עבאס, לאחר שפרש עם סיעתו ממפלגת הרשימה המשותפת, לה השתייכה רע"ם בכנסות ה-22 וה-23. רע"ם אהודה במיוחד בקרב המגזר הבדואי בישראל. בעבר הביעו ראשי המפלגה קריאות בגנות הציונות ורצון להשבת הח'ליפות האסלאמית. 

מחודשי הקיץ בשנת 2020 החלה רע"ם להראות איתותי פרישה מסיעת הרשימה המשותפת, כאשר נפוצו דיווחים על שיתוף פעולה אפשרי בין עבאס לראש הממשלה בנימין נתניהו. בהצבעה על אישור הצעת הפשרה לדחיית מועד העברת תקציב המדינה ב-23 בדצמבר 2020, נעדרו חברי סיעת רע"ם, בניגוד לעמדת הרשימה המשותפת להצביע נגד ההצעה. בסופו של דבר ההצעה לא אושרה - מה שהוביל לפיזור הכנסת ה-23. 

לאחר שורת דיווחים וההערכות, הודיע עבאס בתחילת פברואר 2021 לראשי הרשימה המשותפת כי רע"ם תתמודד בבחירות לכנסת ה-24 באופן עצמאי. עבאס הסביר את החלטתו ואמר: "אנחנו רוצים להיות חלק מקבלת ההחלטות בחברה, גם אם לא חלק מהממשלה". על רקע הדיווחים כי תיעזר הליכוד ברע"ם על מנת להקים את הממשלה הבאה אמר יו"ר הכנסת יריב לוין כי אין מצב שרע"ם תהיה חלק מממשלה בראשות הליכוד.

רשימת המפלגה:

  1. מנסור עבאס
  2. מאזן גנאים
  3. וליד טאהא
  4. סעיד אל-ח'רומי
  5. אימאן ח'טיב יאסין
  6. עלא אלדין ג'בארין
  7. עטא אבו מדיע'ם
  8. ד"ר יוסף חג'יראת
  9. עבדאללה ח'ורי
  10. אברהים אבו לבן
  11. אמיר מרעי
  12. ד"ר עבד א-לסלאם קדסי
  13. מוחמד סואעד
  14. סלאח חאג' יחיא
  15. ד"ר מחמוד כיאל