האם עברו של מנהיג השולמנים, והמועמד לכנסת מטעם מפלגת ימינה, ימנע ממנו להיבחר לכנסת? הערב (חמישי) פורסם במהדורת החדשות של כאן11 כי קארה, מספר שבע ברשימתו של נפתלי בנט בבחירות לכנסת ה-24, תכנן, לכאורה, לכלוא את יריבו להנהגת השולמנים, אילן בן הרוש, בתוך מעבדת טלפונים ולמחוק את החומרים שיש על מכשירו הסלולרי.

ראיון של אביר קארה בערוץ הכנסת. צילום: מתוך ערוץ הכנסת

על פי הפרסום, קארה חשש שבידיו של בן הרוש נמצאים חומרים העלולים להביך אותו, ולפגוע בתדמיתו לאחר שיצטרף למירוץ לכנסת. ככל הנראה, קארה חשד כי בידיו של יריבו נמצאות התבטאויות אגרסיביות וכוחניות של קארה.

לפי ההודעה, שפורסמה הערב על ידי כאן11, קארה כתב הודעת טקסט לחברו ובה כתב: "אם אני מביא את אילן בן הרוש למעבדה של גיסי ומחייב אותו להעביר לידי את ההקלטות שהוא עשה בטלפון שלו כדי שאוכל להתקדם איתו שלב, סוגר עליו את הדלת בחדר, שלא יצא מזה איום בכוח, כן? אבל צריך פה חיסול, הוא בנה כנראה אוסף של בדיות והקלטות, זה בן אדם מסוכן. אני רוצה למחוק לו את הזיכרונות".

ההודעה ששלח אביר קארה (צילום: צילום מסך כאן 11)
ההודעה ששלח אביר קארה (צילום: צילום מסך כאן 11)

כפי שדווח, קארה חשד שיריבו מקליט אותו, על מנת יום אחד להשתמש בהקלטות נגדו. בשיחה שפורסמה אף היא, קארה אמר לבן הרוש: "אמרתי ים של דברים בשנה האחרונה, לא תכננתי כלום עם אף אחד. יש 1,500 הודעות עם אנשים, שאמרתי להם 5,000 דברים".

אילן בן הרוש אמר בתגובה לתכנון, לכאורה, לתקוף אותו: "אני חושב שזה הזוי. אם זה היה יוצא לפועל, במקום לכנסת, קארה היה נכנס כנראה למקום אחר. הוא היה מבחינתי עבריין לכל דבר ועניין, חד משמעית. אני די בהלם מזה אני גם מפחד לדבר, אני אומר את האמת, אני מפחד לדבר כי יש לי משפחה".

תגובת מפלגת ימינה לפרסום: "אביר קארה נלחם למען הזכות של מאות אלפי עצמאים לפרנס את משפחתם ולהביא לחם הביתה. צר לנו שפוליטיקאים ערמומיים משקיעים את שעות נוספות בלהכפיש אותנו במקום לדאוג למיליון המובטלים".