סקר חדשות 12 המתפרסם הערב (רביעי) מציג את תמונת המפה הפוליטית המסתמנת, לקראת הבחירות לכנסת ה-24. ראש הממשלה נתניהו אינו יכול להיות מרוצה מהתוצאות, כאשר גוש מתנגדי נתניהו מגיע ל-61 מנדטים. גוש תומכי נתניהו, בהנחה שימינה בראשות נפתלי בנט תמליץ עליו, זוכה ל-59 מנדטים בלבד.

בנימין נתניהו בערוץ 20. צילום: ערוץ 20

הליכוד בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-28 מנדטים בלבד, מה שמביא את הפער מהמפלגה השנייה בגודלה, יש עתיד, ל-10 מנדטים בלבד. תקווה חדשה של גדעון סער ממשיכה להיחלש וזוכה ל-13 מנדטים בלבד, בעוד ימינה של בנט עם 11 מנדטים.

הרשימה המשותפת זוכה ל-9 מנדטים, ש"ס עם 8, יהדות התורה וישראל ביתנו עם 7 מנדטים כל אחת ומפלגת העבודה שומרת על המגמה החיובית וזוכה ל-6 מנדטים. הציונות הדתית עם 5 ואילו מרצ וכחול לבן זוכות ל-4 מנדטים כל אחת. הכלכלית של פרופ' ירון זליכה זוכה ל-1.7% ורע"ם של מנסור עבאס זוכה ל-0.9% כלל לא קרובות לעבור את אחוז החסימה. 

יאיר לפיד גם מצמצם את הפער מנתניהו משמעותית בשאלת ההתאמה האישית לכהן כראש הממשלה. לשאלה זו השיבו 30% שהיו מעדיפים את ראש הממשלה, 23% בחרו בלפיד, 12% בסער ו-10% היו מעוניינים לראות את נפתלי בנט בראשות הממשלה.