אבתיסאם מראענה מנוחין, מועמדת מספר 7 מטעם מפלגת העבודה, התנצלה הערב (שבת) במהלך שידור חדשות ערוץ 12, על הזלזול ביום הזיכרון, ואף חשפה כי בעלה יהודי: "אני עומדת בצפירה כשאני בחוץ. אני מצטערת שזה פוגע בכל לב שלאימא אבא, אח או אחות ששכלו את הבת או את הבן שלו - זה לא משנה מה הסיבות". זאת, בצל הביקורת כלפיה, בשל פוסטים שפרסמה בעברה.

"אם לא הייתי ערבייה, הייתי חוטפת את מה שאני חוטפת? היו אומרים לי טרוריסטית? אני על תקן ערבייה", כך אמרה במהלך הריאיון. כמו כן, היא טענה כי יכולה לייצג מפלגה ציונית והדגישה "אני מאמינה בקיום של המדינה שאני חיה בה". היא סיפרה כי הגיעה למפלגת העבודה בשל הערכתה כלפי יושבת הראש, מרב מיכאלי, כמו גם בשל מעמד האישה בכלל ובחברה הערבית בפרט, שהניעו אותה להגיע לזירה הפוליטית מלכתחילה. 

לאחרונה ספגה הרבה אש, בעיקר כאשר חבר במפלגת העבודה מעוזיה סגל, עתר לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפסול אותה מרשימת המפלגה לכנסת, בשל "עמדותיה הכופרות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותמיכתה במבצעי פעולות טרור", לטענתו. גם מפלגת עוצמה יהודית הגישה לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24 בקשה לפסול את מועמדותה. 

לאחר פרסום הכתבה, הופצה תמונת מסך מזויפת מתוך קבוצת ווטסאפ, בה נראית לכאורה תגובתו של נחמן שי לפרסום. לאחר שהתברר כי מדובר בתמונה שקרית, פרסם שי את תגובתו לכך: "לידיעתכם: הערב הפיצו ווטסאפ מזויף שלי על הופעתה של איבתיסאם בערוץ 12. שיעור נהדר בפייק ניוז. לא היה ולא נברא. חד, חלק ופשוט. תלונה למשטרה תוגש בהקדם".



צילום המסך המזויף של תגובתו לכאורה של נחמן שי (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
צילום המסך המזויף של תגובתו לכאורה של נחמן שי (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)