בחירות 2021: כחודש ושבוע לפני ההליכה לקלפיות, יו"ר ימינה, נפתלי בנט, מחריף את הטון. בראיון בכאן רשת ב' אמר הבוקר (ראשון) בנט כי "בשורה התחתונה - ברור שנתניהו צריך ללכת הביתה, הוא לא יהיה מסוגל לאחד את העם ולייצר מקומות עבודה". בתוך כך, הוא לא חסך ביקורת גם מיו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, וטען כי הם "לא מביאים שום ניסיון מהמגזר הפרטי, לא ניהלו עסק ולא פיקדו על חיילים".

"מעולם לא הייתה ממשלה כל כך לא מתפקדת, שמה שעשו בה זה להדליף מתוך קבינטים", אמר בנט בפתח דבריו, והוסיף: "בגלל מחדל המוטציות וכניסתן מנתב"ג של בנימין נתניהו ומירי רגב הכל הולך לאט יותר עם החיסונים. אם לא היו מכניסים מוטציות ומונעים כניסה לארץ זה לא היה מעכב. נתניהו צריך ללכת הביתה".

נפתלי בנט תוקף את נתניהו בנאום פתיחת מושב הכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)

אולי אתה מקבל פחות קולות כי אתה פחות ברור?
"בעבר חשבתי שנתניהו הוא האיש הנכון. זה לא משחק. לנהל את מדינת ישראל צריך יכולת מאוד נדירה. אני מבקש את האמון מהעם. לא מעניין אותי התפקיד. צריך להגיד לנתניהו תודה על שירות של 32 שנה, אבל תעביר את המושכות. המדינה לא תלויה באיש ששמו נתניהו".

עשית עוד אקזיט עכשיו?
"הברכה היא סמויה מהעין. אני כרגע רק עוסק בעם ישראל. זה נכון שמתקופתי בההייטק נותרו חברות ולפעמים הן קוצרות הצלחות. אפשר לנקות את ישראל מהקורונה ולהחזיר את האנשים לעבודה".