מה יעלה בגורלו של בנט? מקומה של מפלגת ימינה, שבראשה עומד שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט לצד שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, בכל הקשור להתפלגות הגושים, טרם ידוע.  הבוקר (שני) בעקבות סקר 103FM, שוחחו אראל סג"ל ודוד ורטהיים בתוכניתם על ההערכות לקראת הרכבת הממשלה הבאה, כעת, כשימינה מתפקדת כלשון המאזניים.

"בתחושת הבטן הבסיסית שלי בנט ושקד יבחרו בממשלת ימין מלא-מלא ויקבלו הרבה תופינים, כולל שר ביטחון, מה שהם ירצו עד חצי המלכות בלי רוטציה", אמר סג"ל למגיש הנוסף העיתונאי דוד ורטהיים, שחלק עליו וטען כי בנט יסובב את גבו לראש הממשלה הנוכחי. "אני מכיר את האנשים", הוסיף סג"ל, "אם בנט הולך עם לפיד - זה אומר שהוא ממליך אותו, וכך יאבד את מקומו בימין".

"אם כך, גם נתניהו הוא זה שהמליך את גנץ בכך שהוא הלך איתו לממשלה", אמר ורטהיים לסג"ל. "לנתניהו לא הייתה ברירה אלא להמליך את גנץ", השיב סג"ל. "אם בני גנץ רץ ושורף את המנדטים, ולא עובר, זה מתחלק, ובהכרח מגדיל את הימין. לכן, הוא לא יהיה ראש ממשלה. גם אם הוא ירוץ וגם הוא לא ירוץ בסוף".

נתניהו וגנץ בהצבעה לפיזור הכנסת ה-23 (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)
נתניהו וגנץ בהצבעה לפיזור הכנסת ה-23 (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

בהתייחסם לתוצאות של הסקר שפורסם הבוקר, השניים הסכימו פה אחד כי "בסך הכל זה עוד סקר אחד מיני הרבה סקרים אחרים, הבחירות עוד לא התחילו".