חדשות 13 ופרופסור קמיל פוקס פרסמו הערב (שני) סקר מנדטים, 36 ימים טרם הבחירות. על פי הסקר, גוש נתניהו הכולל את המפלגות החרדיות כמו גם את הציונות הדתית, עומד על 47 בלבד, כאשר גם ימינה לא תוכל לסייע לו, שהיא עם 11 מנדטים בלבד. לעומת זאת, הגוש להחלפת נתניהו עומד על 58. מי שעשויות להכריע האם מועדות פנינו לבחירות החמישיות במספרן, הן מפלגת ימינה ומפלגת רע"מ של מנסור עבאס, שעומד על ארבעה מנדטים.

עוד עולה כי מפלגת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו נותרת עם 28 מנדטים, בניגוד לסקר של 103FM שפורסם הבוקר, שם זכה ל-29. המפלגה השנייה, יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד, יורדת ל-17 מנדטים לעומת הסקרים האחרונים. 

תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער נשארת עם 13 מנדטים, מה שפוגם בניסיונו להוות אלטרנטיבה לנתניהו, שכן כך כוחו האלקטורלי ממשיך להתערער. מפלגת ימינה עם 11 מנדטים, הרשימה המשותפת בראשותו של איימן עודה עם שמונה מנדטים, יהדות התורה וש"ס, שתיהן עם שבעה מנדטים. 

בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

מפלגת העבודה נותרת יציבה עם שישה מנדטים, מרצ מתחזקת במעט, עם חמישה מנדטים. הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר עם חמישה מנדטים, ישראל ביתנו יורדת לחמישה מנדטים בלבד. כחול לבן ורע"מ של מנסור עבאס, עומדות על ארבעה מנדטים בלבד, מה שמותיר אותן גבוליות לאחוז החסימה. המפלגה הכלכלית של ירון זליכה לא עוברת את אחוז החסימה ונותרת עם 1.8 מנדטים.

הסקר כלל  703 נשאלים, מהם 603 מהאוכלוסייה היהודית ו -100 במגזר הערבי. הדגימה בפאנל האינטרנטי נערכה על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון, התשאול במגזר הערבי נערך ע"י מכון המחקר סטט-נט בהנהלת יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.7%.