יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שיגר היום (רביעי) מכתב ליו"ר ימינה נפתלי בנט בו דרש ממנו לחשוף את עמדותיו בסוגיות כמו החוק הצרפתי, חוק שימנע מח"כ שהוגש נגדו כתב אישום להרכיב ממשלה, נישואים אזרחיים וסוגיות נוספות. "זכות הציבור לדעת מה כוונותיכם, פזרו את הערפל", מסר.

אביגדור ליברמן בקמפיין לימודי ליבה למען הכלכלה של ישראל ביתנו (צילום: דוברות ישראל ביתנו)

ליברמן כתב: "נדהמתי לשמוע את דבריך בריאיון אתמול בערב. הגיע הזמן שתסיר את המסכה ותתחיל לדבר תכלס. האם אתה מתכוון לתמוך בהצעת חוק שתמנע מח"כ שהוגש נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלבה? האם אתה מתכוון להתנגד לחוק הצרפתי ובמידה ויובא לכנסת?".

"כמו כן, האם מפלגת ימינה תתמוך בחוק נישואין וגירושין אזרחיים, בחוק שיתנה מימון ממשלתי במוסדות לימוד כלשהם, בחובת לימודי ליבה מלאים וחוק שיעניק סמכויות גיור לרבני ערים? אי אפשר להציג מצג שווא של פוליטיקאי נאור וליברלי בלי להבהיר באופן חד משמעי האם מפלגת ימינה תתמוך או תתנגד לחוקים הנ"ל".

ליברמן הוסיף: "זכותו של הציבור לדעת מה עמדת מפלגת ימינה בנושאים אלו וחובתך לחשוף מהן כוונותיך האמיתיות ולא להתחמק ולפזר הצעות מעורפלות". 

המכתב ששלח ליברמן לבנט (צילום: ללא)
המכתב ששלח ליברמן לבנט (צילום: ללא)

מימינה נמסר בתגובה: "איווט, בנט עסוק כרגע בטיפול בפרנסת אזרחי ישראל. תפנה לאיסמעיל הנייה, יש לו יותר זמן פנוי לגימיקים שלך".