המלחמה על כל קול לקראת הבחירות עולה שלב, והיום (רביעי) מתפתח עימות חריף בין יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, ליו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט. העימות החל לאחר שהבוקר פורסם כי תקווה חדשה קידמה סדרת כתבות מממומנות, המכפישות את ימינה ואת בנט העומד בראשה, ומנסות להציגו באור שלילי. בתגובה תקף בנט את סער, שלא נשאר חייב ותקף אותו בחזרה.

היום פנתה מפלגת ימינה לוועדת הבחירות המרכזית, במחאה על סדרת הכתבות שפורסמה על ידי חברת קידום תוכן באינטרנט, בהן מוצג בנט כפזיז, ובעל שיקול דעת לקוי. בתגובה לפנייה השיבו גם עורכי הדין של תקווה חדשה. 

גדעון סער ויפעת שאשא ביטון מציגים את מצע תקווה חדשה בנושא חינוך, קרדיט: תקווה חדשה

תקווה חדשה אישרה הלכה למעשה את הטענות בבקשת התגובה שהוגשה לה: "תקווה חדשה פועלת להביא לידיעת הציבור מידע שפורסם בכלי תקשורת מובילים בישראל. לפני פורים, הגיע הזמן להוריד את המסכה מעל בנט ולומר לציבור בקול ברור את מה שבנט וימינה מנסים להסתיר - שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".

בתגובה לפרסומים, כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו: "גם אתה, גדעון? פרסמת נגדי שורה של כתבות אישיות משמיצות, והתחבאת בפחדנות ובנכלוליות מאחורי חשבונות אנונימיים. לא מתאים לך, גדעון, כי אתה מטיף לפוליטיקה חדשה ולאחדות. ככה לא בונים אחדות. אם זה לא היה ברור אז אחדד: במשך שנים יוצא רעל גם מסביבת נתניהו וגם ומהשמאל כלפיי".

סער, כאמור, לא נותר חייב, והשיב לבנט בדברים שכתב בחשבון הטוויטר: "נגדך לא נעשה דבר שאינו תקין. אבל אתה ואנשיך תוקפים אותי ואת תקווה חדשה מיום הקמתה באופן חסר מעצורים. אתה עובד בשירות נתניהו, כדי לפגוע באלטרנטיבה לשלטונו – בי ובתקווה חדשה – ומשתמש באותה טרמינולוגיה נגדי בה הוא ואנשיו משתמשים". 

נפתלי שלום. אתה בוודאי מכיר את דברי ינאי המלך לאשתו שלומציון המלכה: "אל תתיראי מן הפרושין ולא מן הצדוקין, אלא מן...

פורסם על ידי ‏גדעון סער | Gideon Saar‏ ב- יום רביעי, 17 בפברואר 2021