ארבעה שבועות בדיוק לפני הבחירות לכנסת ה-24, המפלגות נערכות לישורת האחרונה של הקמפיינים במטרה לזכות בכמה שיותר קולות. נכון לעכשיו, על פי הסקרים השונים יש קרב צמוד בין גוש "רק לא ביבי" לבין גוש "ביבי" יחד עם מפלגת ימינה, שלא הצהירה שלא תשב תחת נתניהו.

נכון לעכשיו, על פי הסקרים, הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר ומקבלת סביב ה-30 מנדטים. שאר המפלגות משתרכות הרחק מאחור, כשהבאה בתור היא יש עתיד, עם 19-18 מנדטים, לפני תקווה חדשה עם 15-14, וימינה, שנעה סביב ה-12 מנדטים. 

הרשימה המשותפת מאבדת גובה לאחר הפיצול מרע"מ וויורדת לאזור ה-10 מנדטים, המפלגוצת החרדיות שומרות על כוחן עם 8-7 מדטים ליהדות התורה ולש"ס. גם ישראל ביתנו מקבלת ככה בסקרים השונים. 

באזור הסכנה, קרוב לאחוז החסימה, נמצאות ארבע מפלגות: העבודה, שהתחזקה בסקרים לאחר בחירת מרב מיכאלי ליו"ר וקביעת רשימת המפלגה, מקבלת 6 מנדטים, הציונות הדתית, לאחר החיבור עם עוצמה יהודית ועם נעם, מצליחה לצוף מעל המים ומקבלת 5 מנדטים. כחול לבן ומרצ רואות את אחוז החסימה פעם מלמעלה ופעם מלמטה. מתחת לאחוז החסימה נמצאות המפלגה הכללית של פרופ' ירון זליכה ורע"ם של מנסור עבאס.