השר לשעבר, ח"כ איוב קרא (ליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם אלון גל וג'ודי שלום ניר מוזס על הנסיונות של מפלגת הליכוד למשוך את קולותיו של המגזר הערבי, במסגרת יום השידורים המיוחד של 103FM לפורים.

"אין ספק שיש מחלוקת בתוך המגזר הערבי כיום, בין הצורך להיות חלק אינטגרלי ממה שקורה במדינת ישראל, לבין הצד שלא רוצה להיות חלק מהעשייה הישראלית, שנמצאים בצד של הרשימה המשותפת שזורקת כל היום סיסמאות סרק, שאין להן שום בסיס ושום דבר. כיום יש מדינות ערביות רבות שעשו הסכמי שלום איתנו, עכשיו יצאתי מפגישה עם אופיר אקוניס, אנחנו רוצים לתת גז לעוד מדינות כדי לקדם את הקשר איתם", אמר קרא.

קרא גם סיפר על המעורבות שלו בהסכמי השלום שנחתמו בזמן כהונתו של טראמפ כנשיא ארה"ב: "בפעם הראשונה שהצענו את האופק המדיני מול מדינות המפרץ, אני יצאתי לוושינגטון וישבתי עם נציגי טראמפ. ישבתי עם גרינבלט, עם דוד פרידמן, ישבנו בבית הלבן. ראש הממשלה עמד מאחורי בגיבוי מוחלט למהלך הזה. אני הייתי אחד הקרובים, אם לא הקרוב ביותר, לראש הממשלה בתקופה ההיא, ב-2016-2017".

עוד התייחס קרא לפרסומים על-פיהם פטין מולא, סגן השר מטעם הליכוד, שוחח עם בכירים ברשות הפלסטינית כדי שיעודדו ערבים-ישראליים להצביע לליכוד: "זה פייק ניוז מובהק, אף אחד לא דיבר עם הרשות הפלסטינית, אף אחד לא התבקש לדבר עם הרשות הפלסטינית. מדובר באנשים שרוצים לפגוע בימניות ובאידאולוגיה של הליכוד".

בהמשך הדגיש מדוע לדעתו האידאולוגיה של מפלגת הליכוד היא אכן ימנית: "הכלכלה שהוביל ראש הממשלה היא ימנית, השלום הכלכלי הוא ימני, אנחנו לא ויתרנו על שום דבר ולא ברחנו משום מקום. רשימת הליכוד היא האבא של הימין, השאר בימין צבועים".