יו"ר הקואליציה מיקי זוהר שוחח הבוקר (שלישי) עם טל שלו במשדר "בחירות אישיות" של 103FM בשיתוף וואלה NEWS על תמונת המצב הפוליטית והתייחס לאפשרות שגוש נתניהו והחרדים לא יגיע ל-61 מנדטים: "אם זה יקרה נלך בגאווה ובכבוד גדול, ונשרת את ישראל מהאופוזיציה", אמר.

זוהר הוסיף: "אנחנו יודעים להיות דמוקרטים, לכבד את הכרעת הבוחר. אני חושב שישראל לא תתקדם, אפילו תלך אחורה, ואנחנו נעשה הכול כדי לשוב להגה השלטון".

צפו בראיון (החל מ-5:30):

בהמשך התייחס זוהר למשבר הקורונה ואמר: "סך הכול ההתנהלות של ישראל במשבר הקורונה סבירה ואפילו טובה, בטח במבצע החיסונים". עם זאת, הוא בחר לחזור על ההאשמה כלפי יו"ר ועדת הקורונה לשעבר, ח"כ יפעת שאשא ביטון, באחריות לגורל קורבנות המגפה. 

"לא כל ההחלטות היו שלנו, שאשא ביטון החליטה לפתוח את כל העסקים בישראל בניגוד לעמדת גורמי המקצוע ועמדת הממשלה והביאה אותנו ל-9,000 מתים ביום. בממשלה, אחרי שגורמי המקצוע מחליטים לסגור עסקים, מגיעה שאשא ביטון ומקבלת החלטה לפתוח אותם. מה אנחנו יכולים לעשות בנידון?", אמר.

מוקדם יותר היום טען זוהר ב-103FM: "אם היינו מדיחים את שאשא-ביטון, לא היינו במספר המתים הזה. שאשא-ביטון עשתה דברים שיירשמו בדפי ההיסטוריה של ישראל, היא כנראה הייתה אשמה המרכזית ב־9,000 נדבקים ביום. יש לי חרטה אחת בקריירה - שלא הצלחתי להדיח אותה מתפקידה". את הדברים אמר בתגובה להתבטאותו השנויה במחלוקת של נתניהו אתמול, שהאשימה במרומז את שאשא-ביטון במחדלי הקורונה. 

מתקווה חדשה נמסר בתגובה לדברים: "מיקי זוהר הוא השליח של נתניהו שמנסה להתנער מאחריות. ועדת הקורונה - בראשה עמדה ח"כ שאשא ביטון ביצעה פיקוח פרלמנטרי מצוין שהופקע ממנה על ידי נתניהו כבר לפני 7 חודשים. נתניהו בלחץ לקראת הקמת ועדת חקירה ממלכתית לכשלים החמורים שהתגלו בניהולו את משבר הקורונה ומנסה לברוח מאחריותו האישית למחדלים".