חבר הכנסת מטעם הליכוד, ניסים ואטורי, שוחח היום (רביעי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM, ובחר להאשים את מחנה השמאל בתחלואה הגואה בקורונה. 

הוא טען שכדי להכשיל את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אנשים בשמאל לא רוצים להתחסן: "אתה יודע מה? הדבר הכי הזוי שיש, הוא זה שיש אנשים בשמאל שלא רוצים להתחסן. למה? הם רוצים להראות שנתניהו נכשל, שיש יותר הידבקויות, יותר חולים, יותר מתים, כמו שספרו לראש הממשלה בגין את ההרוגים במלחמת לבנון. מי סופר כזה דבר? אני אראה לך הודעות ששולחים לי, הם מתאבדים על זה. השנאה כל כך תהומית".

ואטורי קבל על החלטת השופט פוגלמן, יו"ר ועדת הבחירות, בה אסר על שידור אירוח נתניהו בתכנית "סטנד אפ ניישן" בערוץ 13: "נותנים לאנשים אחרים להתראיין בכל התכניות ואת רה"מ עוצרים כי זה נוח, יו"ר ועדת הבחירות החליט שנתניהו לא יופיע. רה"מ החליפי קיבל אישור שבשתיקה שלושה ימים לפני הבחירות הקודמות, הוא הופיע אצל אופירה וברקו וזה שווה ערך. השמאל עתר כדי שנתניהו לא יופיע".

הוא בחר לתקוף את התכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', "אופירה וברקו", המשודרת בערוץ 12, ואמר כי הם "עושים הרבה בדיחות זבל, סליחה שאני אומר. הבדיחות שם לפעמים  ברמה ירודה. זה לפעמים נותן אקשן, כמו למשל החתימה של גדעון על כך שלא ישב על נתניהו, זה בדיחה". עוד הוסיף: "שלפיד יצא מהחור שהוא מסתתר בו, ושיגיד לרה"מ שהוא מתייצב מולו ורוצה להיות ראש הממשלה".

לבסוף, ואטורי התייחס לתסריט אפשרי בו לא ייכנס לכנסת הבאה, ואמר כי לעתים מתגלעים בינו לבין רה"מ נתניהו חילוקי דעות: "אז מה קרה? ניסים ואטורי לא יהיה בכנסת הבאה. עם ישראל יהתפך? חשוב לנו שהצפון יפרח ושנקבל תקציבים. יש לי לפעמים חילוקי דעות עם נתניהו על השריון לפניי לדוגמה, לא הכל ורוד. מציירים את זה 'הנה ההוא לקקן', זה לא נכון".